نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدار دوستانه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و مقاومت با تک گل شهاب زاهدی با نتیجه یک بر صفر به سود سرخپوشان خاتمه یافت.

پیروزی پرسپولیس مقال مقاومت با تک گل بازیکن جوان

به گزارش خبرورشی، برانکو ایوانکوویچ براى ریکاورى شاگردانش بعد از دیدار مقابل ماشین سازى دیدار برابر مقاومت را در نظر گرفت و بازیکنان نیمکت نشین تیمش را در ترکیب قرار داد.

در نیمه اول سرخپوشان علیرغم فرصت هاى مناسب تنها یک بار توسط شهاب زاهدى که با شوتى از پشت محوطه جریمه دروازه بان مقاومت را تسلیم کرد به گل رسیدند. مقاومت نیز یک بار موفق به لرزه در آوردن تیرک دروازه درویش وند شد.

زاهدى در این بازى و بعد از گلزنی، شادى اش را با پدرش که روى سکوها حضور یافته بود تقسیم کرد.

پدر حسین ماهینی نیز دیگر میهمان این دیدار است که روى سکوها حضور یافته است.

منصور هاشمى، سرمربی تیم جوانان پرسپولیس نیز با حضور روى سکوها این دیدار را به تماشا نشسته است.

بازیکنان اصلى پرسپولیس در دیدار برابر ماشین سازى بعد از حضور در سالن بدنسازى به دویدن دور زمین پرداختند و در ادامه راهی رختکن شدند تا راهی منازل خود شوند.

بازیکنان پرسپولیس در دیدار تدارکاتى را ابوالفضل درویش وند، الکسى پل یانسکى، حمید طاهرخانى، شهاب زاهدى، صادق محرمی، محمد انصارى، محمد آرام طبع، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، على علیپور و احسان علوان زاده تشکیل داده اند و این در حالی است که برانکو روى نیمکت خود بازیکنی در اختیار ندارد.

نیمه دوم بازی در حالی آغاز شد که برانکو ایوانکوویچ، محمد رحمتی، حامد آقایی و رضا کرملاچعب را به جای امید عالیشاه، احسان علوانزاده و علی علیپور به زمین فرستاد. در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی