نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره پیشین منچستریونایتد قصد ورود به عرصه مربیگری را دارد.

اسكولز یک قدم تا مربيگری حرفه‌ای

پل اسكولز دوره مدرك A مربيگري خودش را در آكادمي بلكبرن آغاز كرده و به سرعت خودش را براي وارد شدن به عرصه مربيگري آماده ميكند. تا پايان فصل او ميتواند دوره كامل را براي گرفتن اين مدرك بگذراند و براي او و برخي بازيكنان برجسته سابق فوتبال دورههايي كوتاهتر از حد معمول گذاشتهاند.

اسكولز كه در حال تكميل مدارك خود است، ميتواند به زودي كار رسمي خودش را آغاز كند. وارن جويس مربي ويگان از اسكولز درخواست كرده كه به تيم مربيگري آنها بپيوندد و منچستريونايتد هم ميتواند براي پايه خودش موقعيت خوبي را براي آغاز به كار رسمي اسكولز فراهم كند. اين قدم مهمي براي اين بازيكن سابق شياطين سرخ محسوب ميشود كه مثل گري نويل، رايان گيگز و نيكي بات كه همدورهايهايش بودند تا حالا خودش را از عرصه مربيگري دور نگه داشته بود.

اين مرد عموماً ساكت كه از ستارههاي كلاس 92 است، ديگر آماده است تا با جديت روي نيمكت مربيگري بنشيند. از ديگر افرادي كه اين دوره مربيگري را ميگذرانند بايد به ترور سينكلر مفسر تلويزيوني فوتبال اشاره كرد و اتحاديه هم تأكيد دارد كه تا جايي كه امكان دارد بازيكنان سابق فوتبال را به شركت در اين دورهها ترغيب كند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی