نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی، دو ماه پیش بود که نوشتیم احمد نوراللهی از نیمکت‌نشینی در پرسپولیس ناراضی است و قصد جدایی دارد. البته این هافبک آزادشهری هنوز یک سال و نیم دیگر با سرخپوشان تهرانی قرارداد دارد اما می‌تواند با انصراف از تحصیل در دانشگاه و گرفتن دفترچه خدمت سربازی به راحتی از پرسپولیس جدا شود.

نوراللهی: باید بروم سربازی!

به گزارش خبرورزشی، در همین راستا خبردار شدیم احمد نوراللهی به صورت خصوصی با برانکو صحبت کرده و به او گفته است: «آقای برانکو، من به شاگردی شما افتخار میکنم. طی این مدت هم خیلی چیزها از شما یاد گرفتم اما باید به خدمت سربازی بروم و تکلیف خودم را روشن کنم و...» برانکو نیز جواب داده: «باز هم از تو ممنون هستم که زودتر به من اطلاع دادی تا از همین الان به فکر جانشین باشم. البته قوانین کشور شما را نمیدانم و نمیتوانم جلوی آن را بگیرم و امیدوارم هر جا که میروی، موفق باشی.»

احمد نوراللهی هیچ حرفی در مورد دلایل اصلی جدایی خود، نارضایتی از نیمکتنشینی در پرسپولیس و حتی رفتن به تراکتورسازی تبریز نزده است. برانکو ایوانکوویچ هم چیز بیشتری نپرسیده و خیلی کنجکاوی نکرده اما گفته میشود جدایی نوراللهی از پرسپولیس حتمی است. با توجه به مصدومیت شدید سینا عشوری، هافبک دفاعی تراکتورسازی، بهترین باشگاه برای ادامه فعالیت احمد نوراللهی، این تیم تبریزی است.

  هافبک آزادشهری که پیشتر در لیست کارلوس کیروش قرار گرفته بود، حالا تصمیم گرفته با درخشش در تراکتورسازی تبریز بار دیگر به تیم ملی دعوت شود. لازم به ذکر است احمد نوراللهی نمیتواند فعلاً از تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان آزادشهر انصراف بدهد و دفترچه بگیرد چون بلافاصله سرباز میشود! او تصمیم گرفته است بعد از بازی پرسپولیس و سیاهجامگان در هفته پانزدهم در استادیوم آزادی تهران از هواداران و همبازیان خود خداحافظی کرده و سپس از دانشگاه انصراف بدهد و دفترچه خدمت سربازی بگیرد. نوراللهی تمام کارهای مقدماتی خود را هم انجام داده و اگر او را از نیمفصل دوم در تراکتورسازی دیدید، چندان تعجب نکنید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی