نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکنان رئال بر این باور هستند که میتوانند قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان اروپای این فصل باشند.

رئال‌مادريد به دنبال پايان طلسم 60 ساله

رئالمادريد همچنان با تمام قوا به كسب نتايج مطلوب در لاليگا و ليگ قهرمانان اروپا مشغول است. آنها هفته به هفته به بردهاي ارزشمندي ميرسند و حتي مصدوميتها هم نميتواند سد راه موفقيتهاي تيم زيزو شود. اين روزها همه چيز در اردوي رئالمادريد نشان از خوشبيني دارد و سرمربي تيم هم در كمال فروتني، شور و هيجان بيش از حد را از شاگردانش دور ميكند.

 

رئاليها در33 بازي اخير تن به شكست ندادهاند و قاطعانه صدرنشين جدول لاليگا هستند و همين باعث شده تا اعضاي تيم به اين باور برسند كه ميتوانند فصل را با كسب قهرماني دوگانه ليگ قهرمانان اروپا و لاليگا به پايان ببرند.

 

تساوي در بازي الكلاسيكوي نوكمپ، باعث شد رئال فاصله شش امتيازياش با بارسا را حفظ كند و در فصلي كه اتلتيكو از روزهاي آرمانياش به دور است، رئال قاطعانه به صدر جدول لاليگا تكيه زده و قدرتمندترين تيم ليگ اسپانيا محسوب ميشود.

 

همين ماجرا باعث شده روحيهاي مثبت در رختكن رئال دميده شود و بازيكنان اين تيم اطمينان دارند كه ميتوانند تاريخساز شوند. آنها بر اين باورند كه ميتوانند فصل را با كسب قهرماني در لاليگا و ليگ قهرمانان اروپا به پايان ببرند؛ اتفاقي كه 59 سال پيش و در فصل 1958-1957 رخ داده بود. از آن زمان به بعد رئال هرگز نتوانسته قهرماني دوگانه به دست بياورد و تنها 2 بار در طول تاريخ موفق به انجام اين كار شده.

 

رئاليها ميتوانند رؤياي ديگري را نيز در سر بپرورانند و آن هم رؤيايي است كه در 25 سال اخير رقابتهاي ليگ قهرمانان اروپا، تيمي موفق به انجام آن نشده: قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا در دو فصل متوالي. از زمان تغيير فرمت اين رقابتها، هيچ تيمي موفق نشده تا در دو فصل متوالي به قهرماني برسد و رئال در اين فصل توانايي آن را دارد كه اين كار را انجام دهد.

 

مادريديها بر اين باورند كه با هدايت كريس و راموس درون زمين ميتوانند اين رؤيا را محقق و نامشان را در تاريخ باشگاه و در عين حال فوتبال اروپا ثبت كنند. از سوي ديگر مصدوميتهايي كه در يك ساله اخير گريبانگير راموس و كريس شده، باعث شده ذهنيت هردويشان دچار تغييراتي اساسي شود. هردوي آنها حالا با عزمي جزمتر فوتبال بازي ميكنند و بر اين باورند كه اين فرصتي استثنايي براي تاريخسازي است. اين باور تدريجاً بين بازيكنان تيم هم ايجاد شده و رئاليها اميدوارند با حفظ آمادگي كنوني تا پايان فصل، اتفاقي كه در حدود 6 دهه اخير رخ نداده را تكرار كنند.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی