نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شکودران مصطفی مدافع آرسنال برای سه هفته دور از میادین خواهد بود.

بدترین خبر ممکن برای ونگر

آرسن ونگر سرمربی تیم آرسنال پس از پیروزی 3 بر یک شاگردانش برابر استوکسیتی در هفته پانزدهم لیگ برتر، اعلام کرد که مصدومیت شکوردان مصطفی در حدی است که احتمالاً به او اجازه نخواهد داد تا سه هفته آینده توپچیهای لندن را همراهی کند.

مصطفی در دقیقه 25 بازی مجبور به ترک میدان شد و به این ترتیب آرسنال یکی دیگر از مهرههای مدافعی خود را در آستانه یکی از پرفشارترین برهههای فصل، دو هفتههای منتهی به کریسمس، از دست داد.

غیبت مصطفی میتواند ضربه سنگینی به توپچیها بزند، چرا که او در این اواخر با لوران کاسیلنی زوج قدرتمندی را در مرکز خط دفاعی آرسنال تشکیل داده بود و نشان داد ارزش 35 میلیون پوندی را که برای خرید او به والنسیا پرداخت شده است، دارد.

مصدومیت او درست در مقطعی از فصل رخ داد که بازیهای حساسی پیش روی آرسنالیهاست که مهمترین آنها هفته آینده در خانه منچسترسیتی است.

ونگر درباره وضعیت مدافع آلمانی تیمش گفت: «مصدومیت مصطفی شدید است. حداقل زمانی که او خانهنشین میشود، 21 روز است. این یعنی که او میتواند از کریسمسش لذت ببرد. مصطفی مصدوم نبود و گرنه من در این بازی او را به میدان نمیفرستادم. او هیچ مشکلی برای این بازی نداشت و من سه بار از پزشکان تیم وضعیتش را جویا شدم. نمیدانم چرا او مصدوم شد. به نظرم همسترینگش کشیده شده است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی