نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روز گذشته سایت عربی کورا خبر داد مهرداد پولادی از باشگاه الشحانیه کنار گذاشته می‌شود. این خبر خوبی درباره مدافع چپ سابق تیم ملی نبود و گویا اتفاقی برای او افتاده است.

مهرداد جایی نمی‌رود

به گزارش خبرورزشی، مهرداد چند هفته پیش در بازی با الوکره مصدوم شد و از زمین بازی بیرون رفت. خیلیها تصور میکردند نکند این مصدومیت او حاد است که الشحانیه تصمیم گرفته نامش را از لیست تیم کنار بگذارد و بازیکن دیگری را جایگزین او کند.

خبرهای رسیده از قطر اما حکایت از آن دارد که مهرداد مشکلی برای همراهی الشحانیه ندارد و میتواند امشب برای تیمش بازی کند. همسترینگ این بازیکن در بازی با الوکره آسیب دیده بود که سه هفته فیزیوتراپی کرد و توانست دوران نقاهت را هم سپری کند. این بازیکن برای بازی امشب برابر الاهلی که جباری و منتظری را هم در اختیار دارد، آماده شده و در دربی ایرانیها به میدان میرود البته منتظری هنوز نمیتواند برای الاهلی بازی کند و از نیمفصل نامش به لیست تیم اضافه میشود. پولادی همچنین قرار نیست جایی برود.

شیخ باشگاه الشحانیه علاقه عجیبی به مهرداد دارد و در حال حاضر او کاپیتان تیم هم به حساب میآید. به همین دلیل مهرداد در این باشگاه باقی میماند و قرار نیست جای دیگری برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی