نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خداداد عزیزی درباره اینکه دپارتمان داوری به دنبال حرف‌هایی که او پس از بازی با پیکان در هفته سیزدهم لیگ برتر علیه داوران زده بود، در کمیته اخلاق پیگیر اظهاراتش شده است، گفت: به چه علت باید کمیته اخلاق بروم؟

چون پرسپولیس نیستیم، باید سرمان را بِبُرند؟

عزیزیافزود: به خاطر حرفهایی که زدم قطعا به کمیته اخلاق میروم، اما من از کامرانیفر به کجا شکایت کنم؟ چرا از داورانتان دفاع میکنید و به خاطر اشتباهات، محرومشان نمیکنید؟ آقای کامرانیفر! چطور وقتی بیرون بودی، آدم خوبی بودی، اما تا رئیس شدی و روی صندلی نشستی، طور دیگری برخورد میکنی؟ تنها ما اشتباه میکنیم و داوران اشتباه نمیکنند؟ حداقل بپذیرید که داورتان اشتباه کرده است. من آمادهام که به کمیته اخلاق بروم و جواب بدهم، اما آقای کامرانیفر شما هم باید به این کمیته بیایی و توضیح بدهی. آقای کامرانیفر! با داوری که اشتباه کرده، چه کار کردی؟ اشتباهات داوران خودتان را توجیه میکنی، چون روی صندلی دپارتمان نشستی. من هم مقصرم که تیمم نتیجه نمیگیرد، اما چرا اشتباهات خودتان را نمیپذیرید؟

«داوری که هفته گذشته اشتباه کرده، چطور این هفته هم قضاوت کرده است». مدیر فنی تیم فوتبال سیاهجامگان مشهد  با بیان این جمله خاطرنشان کرد: کامرانیفر به کمیته اخلاق بیاید و بگوید چرا داوران در بازی با پیکان و نفت آبادان این همه اشتباه داشتند؟ اگر در بازی با نفت آبادان داور در نیمه نخست پنالتی ما را میگرفت، جلو میافتادیم و نمیباختیم. در دیدار این هفته مقابل پیکان، پشت محوطه جریمه بدون اینکه بازیکنی به بازیکنی برخورد کند، داور به سود حریف خطا گرفت. پس از آن، باز هم بدون اینکه توپ به کسی بخورد، پس از برخورد به تیر دروازه به بیرون رفت، اما داور کرنر گرفت. همان توپ هم وارد دروازه ما شد. شما در اینجا سند بیاورید که اشتباهات سهوی بوده است.

عزیزی ادامه داد: سال گذشته پرسپولیس ادعا کرد که اشتباهات داوری زیادی به ضرر آنها بوده است. این تیم چون زیر نظر وزارت ورزش بود و تماشاگر داشت، فلان داور را محروم کردند. تیم ما بیپدر و مادر هست، اما من بیپدر و مادر نیستم و بابت حقم، گردنم را هم میدهم. چون ما پرسپولیس نیستیم، باید سرمان را ببرند؟ در دو بازی اخیر سیاهجامگان حقم بوده که اعتراض کنم. چرا تا وقتی که پست و صندلی ندارید، آدم خوبی هستید. برای من ابهاماتی وجود دارد که باید برطرف شود. وقتی داور برای ما اشتباه کرده، چه سندی بیاورم؟ میگویند اشتباهات داوری سهوی بوده، اما برای من سند بیاورید که این اشتباهات سهوی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر میخواهند برای حرفهایی که زدم، سند بیاورم، کامرانیفر هم باید سند بیاورد که داوران او اشتباهات سهوی داشتهاند. به قول شریفی رئیس پیشین کمیته انضباطی دوستان مغالطه میکنند اما ما خودمان استاد مغالطه هستیم. پس از بازی با پیکان، عنوان کردم که اگر اپلکیشنی، نرمافزاری یا دستگاهی هست که داور به سود ما سوت بزند، بگویند تا بروم با هزینه خودم بخرم. در ادامه هم گفتم اگر لازم است که با دادن پول، داوری به سود ما میشود، اعلام کنید.

مدیر فنی تیم سیاهجامگان در خصوص ناراحتی باشگاه پیکان از اظهارات او به دلیل زیر سؤال بردن برتری این تیم اظهار داشت: منظور حرفهای من باشگاه پیکان نبود و هیچ جا صحبتی از این تیم نکردم. حرف من مربوط به داوری بود. تنها از اظهارات مجید جلالی تعجب کردم که گفته بود پیکان به بازی مسلط بود. آقای جلالی! تیم شما چطور مسلط بود که تنها یک ضربه ایستگاهی زدید؟

عزیزی خاطرنشان کرد: آمادگی این را دارم که به کمیته اخلاق بروم، به شرطی که کامرانیفر هم به کمیته اخلاق و انضباطی توضیح بدهد و بگوید چرا داوری که اشتباه کرده، جریمه نشده است. وقتی داوری اشتباه میکند، سه امتیاز از ما گرفته و هزینه باشگاه را از بین میبرد. در آخر فصل هم اشتباهات باعث سقوط تیم شده که عین خیانت است. داوری که خیانت کرده، باید جریمه شود. چون ما سیاهجامگان بوده و پرسپولیس نیستیم، باید سرمان بریده شود و بیخیال از اشتباهات داوری رد شوید؟ هفته گذشته داور برای ما پنالتی نگرفت ولی داد و بیداد نکردم، اما نمیشود داوران هر هفته اشتباه کنند. قرار نیست بگوییم کامرانیفر همشهری ماست، حرفی نزنیم.

مدیرفنی تیم سیاهجامگان در پایان به تسنیم گفت: من هم میگویم داور عمدا اشتباه نمیکند، اما وقتی اینطوری صحبت میکنید، باید جوابگو باشید. باید ثابت کنید که اشتباهات داوران سهوی بوده است. من را محکوم نکنید، چون بلدم چه کار کنم. آقای کامرانیفر! دنبال دیکتاتوری هستید که هر داوری اشتباه کرد، چیزی نگویید، اما ما حرف بزنیم گردنش را بزنید؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی