نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برانکو ایوانکوویچ معتقد است پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در گروهی بسیار دشوار قرار گرفته است.

برانکو: پرسپولیس قطعا در سخت ترین گروه است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در سختترین گروه قرار گرفتهایم. سه تیم که از بهترین تیمهای لیگ خودشان هستند در یک گروه قرار گرفتهاند ولی ما هدف و وظیفه خودمان را میشناسیم.

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ درباره قرعه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: قطعا در سختترین گروه قرار گرفتهایم. سه تیم بسیار قوی هستیم. پرسپولیس، الهلال و الریان بهترینهای کشورهای خودشان هستند و الوحده هم که احتمالا صعود میکند یک تیم بسیار خوب دارد.

وی ادامه داد: رقابت برای همه تیمهای حاضر در گروه بسیار سخت و نتایج غیر قابل پیش بینی خواهد بود. البته ما هدف و وظیفه خودمان را میدانیم و همان را هم دنبال خواهیم کرد. هدف اول ما صعود به مرحله بعد خواهد بود.

برانکو خاطرنشان کرد: بخش عمدهای از موفقیت ما هم بستگی به این دارد که تا چه میزان بتوانیم تیم خودمان را تقویت کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره حضور در جلسه هماندیشی فدراسیون فوتبال و مطالبی که به وی منسوب میشود، تصریح کرد: من درباره تیم ملی مصاحبه یا اظهار نظری نداشتهام. این روزها شاید مستقیم یا غیر مستقیم مطالبی به ما نسبت داده شود اما من اگر بخواهم نظرم را بگویم یا مصاحبه کنم یا در میان جمعی از خبرنگاران و رسانهها خواهد بود یا اینکه مصاحبه با هماهنگی انجام میشود و مطالب مطرح شده در آن مشخص است.

ایوانکوویچ در ادامه گفت: آنچه مسلم است اینکه موفقیت تیم ملی ایران و صعود به جام جهانی و بلکه موفقیت و ترقی کل فوتبال ایران خواسته همه ما است. ما هم از تیم ملی حمایت میکنیم و فکر میکنم این مساله را در میدان عمل انجام دادهایم.

برانکو اظهار داشت: هر چند حضور ملیپوشان کار ما را سخت میکند ولی باعث افتخار و خوشحالی است که این بازیکنان توانستهاند خود را به حدی برسانند که مورد توجه تیم ملی باشند و به آن کمک کنند. ما از تیم ملی حمایت میکنیم، همانطور که تیم ملی و فدراسیون هم بیتردید خواهان یک لیگ قوی و موفقیت نمایندگان باشگاهی ایران در رقابتهای آسیایی هستند و ترقی و توسعه فوتبال ایران اینگونه ممکن میشود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی