نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال خوزستان قهرمان لیگ پانزدهم در فصلی که استقلال و پرسپولیس را در کسب جام ناکام گذاشت و بالاتر از سپاهان، ذوب‌آهن، تراکتورسازی، فولاد و... به مهم‌ترین افتخار در تاریخ دوران باشگاهداری خود رسید، حالا نیاز به مراقبت بیشتری از سوی مسئولان فوتبال و تصمیم‌گیرندگان در امر ورزش دارد.

حواس هیچ کس به قهرمان ایران نیست

به گزارش خبرورزشی، از استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان مهمترین نماینده ایران نام خواهند برد چرا که این تیم در فصل قبل، سهمیه مستقیم، آن هم به عنوان اولین نماینده ایران و قهرمان لیگ برتر را کسب کرد اما این تیم قبل از شروع سفر جادوییاش به لیگ قهرمانان آسیا، نیاز به حل مشکلات عدیده مالی خود دارد. مشکلاتی که مدتی است گریبان این تیم را گرفته و رها نمیکند. استقلال خوزستان با شروع این فصل، سرمربی و دو ستاره خارجی خود (فرناندو خسوس و موسی کولیبالی) را از دست داد و برای پر کردن جای خالی این نفرات به مشکل برخورد. سپس یک بحران بزرگ مدیریتی- مالی گریبانگیر این تیم شد. مجتمع صنعتی که از استقلال خوزستان حمایت مالی میکرد، به خاطر یک بانک دولتی کنار کشید اما آن بانک نیز بنابه گفته مسئولان باشگاه استقلال خوزستان، به تعهدات خود عمل نکرد.

باشگاه برای جلب اعتماد بازیکنان جهت دریافت مطالباتشان برای 11 بازیکن متمم قرارداد جدیدی نوشت تا در صورتی که آنها نتوانند تا نیمفصل به نیمی از تعهدات مالی خود عمل کنند، بازیکنان به راحتی قرارداد خود را فسخ کرده و بتوانند به تیمهای دیگری بپیوندند. این در حالی است که همین حالا حداقل 5 بازیکن استقلال خوزستان در تیررس باشگاههای متمول هستند و قطعاً این بازیکنان از پیشنهادات جدید و جدایی از باشگاه بیپول خود استقبال هم میکنند.

به هر حال این یک زنگ خطر برای نماینده اول کشورمان در لیگ قهرمانان آسیاست. مدیران این باشگاه نیازی ندارند حتماً در همه جلسات شرکت کنند، آنها باید به فکر حل مشکلات مالی باشند که البته هستند ولی تا امروز توفیقی حاصل نشده وقتی اخبار و مصاحبههای مربوط به باشگاه استقلال خوزستان را دنبال میکنیم، نگران این باشگاه که فصل قبل شاهکار عجیبی خلق کرد، میشویم. اگر قرار است روزی به این باشگاه کمک شود، آن روز همین حالاست البته اگر دیر نشده باشد.

استقلال خوزستان امروز باید به فکر تقویت نقاط ضعف خود باشد نه اینکه بشنویم احتمالاً ستارههایی چون رحیمزهیوی، عزتا... پورقاز، دانیال ماهینی، سعید بیتسعید و...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی