نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی استقلال تاکید کرد که تیمش در روزهای آینده نتایج بسیار خوبی را کسب می‌کند و شرمنده هوادارانش نمی‌شود.

استقلال رنگ روزهای خوب را می بیند

علیرضا منصوریان پس از پیروزی تیمش مقابل پدیده و رسیدن به امتیاز ۲۱ اظهار کرد: به بازیکنانم گفتهام که ما هیچ بازی آسانی نداریم و همه بازیهای ما سخت است چرا که هر تیمی مقابل استقلال انگیزه دوچندان دارد و ما باید دو برابر سایر تیمها انرژی بگذاریم. از این پیروزی راضی هستم اما باید از موقعیتهایمان استفاده کنیم. ما گرما و سرما را تحمل میکنیم تا شرمنده هواداران نشویم. باید روند رو به رشدمان را ادامه دهیم.

او اضافه کرد: از هواداران میخواهم ما را تنها نگذارند. روزهای خوبی در انتظار ماست و در بازی روز سهشنبه مقابل نفت تهران منتظر آنها هستیم.

علیرضا منصوریان همچنین در نشست خبری پس از پیروزی تیمش برابر پدیده بیان کرد: بازی جاندار و نفس گیری بود. چند تغییر داشتیم و از بقیه جوانان استفاده کردیم. یکبار دیگر میگویم که دست هواداران را میبوسم. در حین بازی آنها به ورزشگاه آمدند و از ما حمایت کردند. ممنونم از احترامی که برای مجموعه ما قائل هستند. پدیده با تیمهای پرسپولیس و تراکتور خوب بازی کرد و تیمی منسجم ساختهاند. ما به دنبال بازی با صبر و حوصله بودیم ولی در اواخر بازی نگران بودیم که مثل بازیهای قبلی نتیجه را از دست بدهیم. قول و قراری که گذاشته بودیم را بازیکنان خوب کار کردند. باید یاد بگیریم که با یک بر صفر هم میتوان پیروز از زمین خارج شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی