۰
چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با اخراج صالحين ورامين، تيم سايپا در هفته سيزدهم، استراحت مي‌كند و بانك سرمايه در مهم‌ترين بازي ميزبان شهرداري اروميه است.

هفته سيزدهم ليگ برتر واليبال با يك بازی كمتر

رقابتهای این هفته با یك بازی كمتر و بازی پیكان برابر كاله مازندران ساعت 15 در خانه والیبال استارت میخورد. بازیكنان صالحین ورامین به خاطر بدقولی مسئولان باشگاه یكشنبه مقابل پارسه قرار نگرفتند تا سازمان لیگ با كنار گذاشتن این تیم، برنامه پنج بازی را بدهد. با این حساب سایپا كه طبق برنامه باید با صالحین بازی میكرد، امروز استراحت دارد.

به گزارش روزنامه خبرورزشی پیكانیها كه با برد شهرداری ارومیه به تهران برگشتهاند، امروز كار خیلی سختی مقابل برابر تیم جوان كاله ندارند. آن هم حالا كه برای جبران باخت 3-2 دور رفت به زمین میروند اما در بازی دوم تهران كه مهمترین بازی هفته هم محسوب میشود، بانك سرمایه صدرنشین میزبان شهرداری ارومیه است. تیمی كه دور رفت هم در خانهاش مغلوب سرمایه شده بود. شاگردان كارخانه كه دور برگشت را در تبریز با برد 3- صفر استارت زدهاند، برای اینكه صدرنشین بمانند، برای پیروزی به زمین میروند چرا كه خوب میدانند باخت امروز مساوی است با از دست رفتن صدر جدول. شاید در این روز جدال پاسورهای خارجی دو تیم یعنی لوكاس ژیگادلو لهستانی سرمایه با دراگان تراویتسای ایتالیایی كفه ترازو را به نفع تیم برنده سنگین كند.

اما بیپولی تنها باعث از هم پاشیدن صالحین ورامین نشد و گریبان پارسه را جور دیگری گرفت. پارسهایها كه مدام از مدیرعامل باشگاه تنها وعده گرفتن پول را میشنیدند، نصفه و نیمه راهی گنبد شدند تا با هاوش بازی كنند. فرهاد نفرزاده سرمربی تیم كه به خاطر فشار استرس و مشكل قلبی دو روز در بیمارستان بستری شد اما پزشكش به او اجازه همراهی تیمش را نداد. به جز پوریا فیاضی كاپیتان پارسه كه دو هفته قبل از پایان لیگ تهدید به رفتن كرده بود، وقتی دید تا دیروز پولی واریز نشد، علی حسین، رسول نجفی و رضا عابدین هم قید بازی امروز را زدند. در بقیه بازیها شهرداری اراك امروز میزبان شهرداری تبریز است. شهرداری ساری هم در خانه با خاتم اردكان بازی میكند.

برنامه هفته سیزدهم لیگ برتر

پیكان تهران – كاله مازندران

بانك سرمایه – شهرداری ارومیه

هاوش گنبد – پارسه تهران

شهرداری اراك – شهرداری تبریز

شهرداری ساری – خاتم اردكان

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی