۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ورزشکاران دنیا هم گاهی جملات جالبی به زبان می‌آورند که ماندگار می‌شود.

جملات آتشين سال 2016

به گزارش روزنامه خبرورزشی، هر ساله چهرههاي مختلفي در دنياي ورزش، صحبتهايي جنجالي را بر زبان ميآورند و حرفهايي ميزنند كه گرد و خاك زيادي بپا ميكند. گاهي وقتها فوتباليستها حرفهايي جنجالي ميزنند و گاهي وقتها مربيانشان حرفهايي را بر زبان ميآورند كه سوژه رسانهها ميشود. البته ورزشكاران ساير رشتهها نيز گاهي با مطرح كردن حرفهايي، جملاتي تاريخي را از خود به يادگار ميگذارند. در اين گزارش قصد داريم 8 جمله جنجالي برتر سال 2016 را براي شما بازتاب دهيم:

 

1-كريستيانو رونالدو (رئالمادريد/ تيم ملي پرتغال) (در اواخر فصل گذشته و در پي ناكامي رئال در كسب قهرماني لاليگا): اگر همه بازيكنان رئال در سطح من بودند، الان صدرنشين جدول رقابتها بوديم.

2-ويسنته دلبوسكه (سرمربي سابق تيم ملي اسپانيا): حتي ارزش توپ طلا هم به اندازه روحيه و اطمينان همتيميهايت ارزش ندارند.

3-ميرئيا بلمونته (بانوي شناگر اسپانيايي و فاتح مدال در المپيك ريو): مدال طلا پاداش تمام زندگيام است چرا كه زندگي من شناست.

4-مايكل فلپس (شناگر سرشناس آمريكايي و فاتح چندين مدال در المپيك ريو): من مايوي مسابقاتم را آويختم و ديگر آن را به تن نخواهم كرد.

5-بئيتيا روث (بانوي قهرمان پرش ارتفاع و فاتح مدال طلاي المپيك ريو): يك كولهپشتي مملو از سنگ داشتم كه آن را پرت كردم. الان هر روز را به چشم يك فرصت تازه نگاه ميكنم و بيش از هر زمان ديگري در پيست لذت ميبرم.

6-كريستيانو رونالدو (رئالمادريد/ تيم ملي پرتغال): من بازيكني هستم كه بيش از همه در اينترنت سرچ ميشود. وقتي ژاوي در مورد من صحبت ميكند، به اين خاطر است كه به دنبال شهرت و تبليغات براي خودش است.

7-جرارد پيكه (بارسلونا/ اسپانيا): جام جهاني روسيه آخرين تورنمنت من با پيراهن تيم ملي اسپانيا خواهد بود.

8- لوئيس انريكه (بارسلونا) (در واكنش به سؤالي در مورد صحبتهاي پيكه): براي آنكه بتواني در پايان يك بازي حرف بزني، بايد در آن بازي درخشيده باشي.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی