نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

كشتي فرنگي ايران نبايد يك روز آرام و بدون دغدغه داشته باشد!

آقای خادم‌‌؛ به فرياد كشتی فرنگی و اشكانی برسيد

به گزارش روزنامه خبرورزشی آنهایی كه با رفتار و مصاحبههای حاشیهآفرین خود، موفقترین سرمربی تاریخ كشتی ایران را مجبور به ترك تیم ملی كردند، دوباره به تحمیل دغدغه و نگرانی به تیم ملی و سرمربی جوان تیم ملی روی آوردهاند. هنوز جوهر حكم سرمربیگری علی اشكانی خشك نشده، فیلِ حضرات یاد هندوستان كرده و با مصاحبههای خود، آرامش تیم ملی را بر هم میزنند. انگار بعضیها میخواهند كشتی فرنگی یك روز آرام و بدون دغدغه نداشته باشد! گویا این اصلی لاینفك و جداییناپذیر از سرنوشت كشتی فرنگیایران است كه تا وقتی بعضی از اعضای شورای فنی تیمهای ملی كشتی فرنگی در جمع همكاران فدراسیون حضور دارند، نباید كشتی فرنگی ما رنگ آرامش را به خود ببیند! مگر تیمهای ملی كشتی آزاد، شورای فنی ندارند؟! چرا آنها حاشیهسازی نمیكنند ولی تعدادی از اعضای شورای فنی تیمهای ملی كشتی فرنگی، هرازگاهی با بیان چند جمله، معضلی جدید پیشِ پای كشتی فرنگی، تیم ملی و سرمربی تیم ملی میگذارند!

بعد از انتخاب علی اشكانی نوشتیم، میخواهند همان بلایی كه سر احد پازاج درآوردند، به سرِ علی اشكانی بیاورند اما دوستان مدعی شدند علی اشكانی تا بازیهای آسیایی مهلت دارد و شورای فنی از او حمایت میكند. بعد از مسابقات كشتی فرنگی اوزان غیرالمپیكی قهرمانی جهان هم با اعلام حمایت مجدد از اشكانی، بر مهلت قبلی تأكید شد. به رغم تمام آن مصاحبهها، تازه یادشان افتاده در انتخاب اشكانی عجله كردهاند! او توانایی انتقال داشتههای فنیاش را ندارد! یا اینكه با اشكانی تعارف ندارند، با او محكم حرف زدهاند و تا جامجهانی مهلت دارد. اگر نتواند نتایج مورد دلخواه مردم را بگیرد، تصمیم لازم را میگیرند! مگر محمد بنا نتایج مورد دلخواه مردم را نگرفته بود؟! چرا او مجبور به كنارهگیری از تیم ملی شد؟!

آقای رسول خادم، رئیس فدراسیون و متولی ورزش اول كشور، به فریاد كشتی فرنگی، تیم ملی و علی اشكانی برسید. وقتی بعضیها نمیتوانند دست از حاشیهسازی بردارند، اجازه ندهید شرایط تحمیل شده به محمد بنا، احد پازاج و... را به علی اشكانی هم تحمیل كنند. برای بهرهمندی از مصاحبههای مهیج این دوستان، یك كمیته پیشكسوتان یا كمیته مصاحبه و اظهارنظرات گهگاهی كشتی فرنگی و... تأسیس، مدیریتش را به این دوستان بسپارید ولی شورای فنی تیمهای ملی كشتی فرنگی و علی اشكانی را از این وضعیت نجات دهید. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی