نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه شانگهای شنهوا به طور رسمی اعلام کرد کارلوس توس را به خدمت گرفته است.

گران‌ترین بازیکن سوپرلیگ چین معرفی شد

اتفاقی که از چندی پیش احتمال رخ دادنش میرفت به وقوع پیوست و کارلوس توس نتوانست در برابر پیشنهاد وسوسهانگیز بازی در سوپرلیگ چین مقاومت کند.

توس که تا پیش از این برای بوکاجونیورز توپ میزد، راهی چین شد تا با دریافت حقوق 615 هزار پوند در هفته برای شانگهای شنهوا بازی کند.

مهاجم پیشین منچستریونایتد، منچسترسیتی، وستهام و یوونتوس جدیدترین ستارهای است که راهی سوپرلیگ چین میشود و رکورد دریافت بیشترین حقوق را نه تنها در فوتبال این کشور بلکه در فوتبال جهان میشکند.

توس 32 ساله در شانگهای زیر نظر گوستاوو پویت، هافبک پیشین تاتنهام و چلسی که ماه گذشته هدایت این تیم را برعهده گرفت کار خواهد کرد.

باشگاه بوکاجونیورز با انتشار پیامی برای قدردانی و خداحافظی از توس که دومین دوره بازیگریاش را در این تیم سپری میکرد، پیوستن این بازیکن آرژانتینی به شانگهای شنهوا را تأیید کرده و نوشته است: کارلیتوس موفق باشی. تو همیشه در قلب ما خواهی بود.

توس که تابستان سال گذشته از یوونتوس به بوکاجونیورز ملحق شده بود، در 56 بازیاش برای این تیم 25 گل زد. تیم شانگهای شنهوا فصل گذشته بازیکنان مانند دمبا با از چلسی و اوبافمی مارتینز از نیوکاسل و فردی گوارین را از اینتر خرید و با این حال در سوپرلیگ چین چهارم شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی