نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فيل جونز، مدافع منچستريونايتد، با حمايت از زلاتان گفته كه به شدت تحت تأثير اين مهاجم سوئدي قرار گرفته و حس مي‌كند كه او قادر است گل‌هاي بيشتري براي يونايتد به ثمر برساند.

جونز: زلاتان كانون تيم ماست

به گزارش روزنامه خبرورزشی، ليونل مسي به خاطر تعطيلات زمستاني لاليگا ديگر نميتواند به تعداد گلهاي زده خودش در سال 2016 ميلادي اضافه كند اما زلاتان ايبراهيموويچ اين فرصت را دارد تا با زدن گلهاي بيشتر در اين مورد از همتيمي سابقش در بارسا پيشي بگيرد و فقط كافي است كه دو گل به ميدلزبورو بزند.

 

 فيل جونز، مدافع منچستريونايتد، با حمايت از زلاتان گفته كه به شدت تحت تأثير اين مهاجم سوئدي قرار گرفته و حس ميكند كه او قادر است گلهاي بيشتري براي يونايتد به ثمر برساند: «بازيكن بسيار مفيدي است. قدبلند و قوي است و ميداند چطور بايد دروازه را باز كند. در كار با توپ مهارت زيادي دارد و بقيه را هم وادار به مشاركت در بازي ميكند. زماني كه تحت فشار هستيم حضورش خيلي مفيد است. واضح است كه دلمان نميخواهد در بازي مدام توپهاي بلند را به جلو ارسال كنيم اما اگر مجبور به اين كار بشويم زلاتان هميشه آنجاست كه توپ را بگيرد و با حضورش تفاوت ايجاد كند. او كانون تيم ماست.»

 

 ايبرا 35 ساله از ماه جولاي كه از پاريسنژرمن به يونايتد رفته، نمايش خيرهكنندهاي در زمينه گل زدن داشته و فقط رود فان نيستلروي با زدن 12 گل در 17 بازي اولاش در ليگ برتر آمار بهتري نسبت به ايبرا دارد. ستاره سابق اينتر و يوونتوس در عين حال اولين بازيكن يونايتد بعد از كريستيانو رونالدو است كه توانسته 16 گل را قبل از روز كريسمس به ثمر برساند. جونز در ادامه گفت: «چهار، پنج بازي بود كه ما بايد در آنها به پيروزي ميرسيديم اما مساوي كرديم اما حالا سعي داريم اين تساويها را دوباره با برد عوض كنيم. چهار برد متوالي داشتهايم و ديگر جايي براي اشتباه كردن به خصوص در ليگ برتر وجود ندارد. اگر در اين برهه از فصل نجنبي خيلي زود عقب ميافتي. اميدوارم بتوانيم جايگاهي بهتر از فصل قبل به دست بياوريم.» جونز به عنوان مدافع وظايفش را به خوبي انجام داده و تيمش در 10 بازياي كه وي در آنها حضور داشته شكست نخورده.

 

آمار گلزنيهاي ايبرا در سال 2016

پاريسنژرمن

ليگ يك: 23

جام اتحاديه: 7

ليگ قهرمانان: 3

منچستريونايتد

ليگ برتر: 12

جام اتحاديه: 2

ليگ اروپا: 2

كاميونيتي شيلد: يك

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی