نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیورپول بازی خوبی در دیدار پس از روز باکسینگ دی برابر استوک انجام داد.

پايان خوش لک‌لک‌ها در سال 2016

به گزارش روزنامه خبرورزشی، در روزي كه پپ گوارديولا به همراه دستيارانش در جايگاه ويژه ورزشگاه آنفيلد نظارهگر بازي ليورپول و استوك بودند تا حريف هفته آيندهشان را آناليز كنند، مردان يورگن كلوپ در خانه جشنواره گل راه انداختند و با 4 گل به استقبال سال نو ميلادي رفتند. كيفيت بازي ليورپول بهترين پيغامي بود كه مستر كلوپ به سرمربي سيتي براي هفته آينده فرستاد.

 

لالانا بهترين بازيكن انگليس

در حال حاضر بايد از آدام لالانا به عنوان بهترين بازيكن تيم ملي انگليس ياد كرد. لالانا در بازي با استوك محور اصلي ليورپوليها بود و همه موقعيتهاي خطرناك از او سرچشمه ميگرفت. آدام در نيمه اول به حدي خوب بود كه همه جاي زمين حضور داشت و براي تيمش هم گلزني كرد. او هفتمين گل خود را براي ليورپول به ثمر رساند و شش پاس گل نيز تا اينجاي فصل براي همتيميهايش ارسال كرده است. شايد بهتر بود گرت ساوتگيت هم كنار گوارديولا در ورزشگاه آنفيلد حضور ميداشت و بازي پليميكر ليورپول را از نزديك تماشا ميكرد.

 

والترز بلاي جان ليورپوليها

ليورپول بازي را با اقتدار برد ولي تكگل جاناتان والترز يكبار ديگر خاطر ليورپوليها را مكدر كرد. والترز كه در دوران نوجواني طرفدار اورتون بود، تاكنون موفق شده 6 بار دروازه قرمزهاي مرسي سايد را بازكند. او دو بار در باكسينگدي 2012 سابقه گلزني به ليورپوليها را داشت و مجدداً زهرش را به طرفداران حريف ريخت.

 

مينيوله يا كاريوس؟

سيمون مينيوله مدتي است كه دوباره به تركيب اصلي ليورپول بازگشته و جاي لوريس كاريوس درون دروازه لكلكها گرفته است. او از زماني كه آمد مقابل ميدلزبورو و اورتون كلينشيت كرد. به نظر ميرسيد ليورپول دوباره صاحب يك دروازهبان غيرقابل نفوذ شده اما مينيوله روي صحنه گلي كه از والترز دريافت كرد ميتوانست بهتر ظاهر شود. اشتباهات كاريوس و مينيوله يكبار ديگر ثابت كرد كلوپ از فقدان دروازهبان قابل اعتماد رنج ميبرد.

 

بازگشت ليورپوليهاي سابق به آنفيلد

جو آلن، پيتر كراوچ و گلن جانسن سه بازيكن تيم مارك هيوز بودند كه با حضور در آنفيلد، ياد خاطرات گذشته افتادند. كراوچ در روزي كه براي دومين بار در تركيب اصلي به ميدان ميرفت، با وجود اينكه نتوانست براي تيمش گلزني كند اما در جريان مسابقه يكبار توپ را از روي خط دروازه بيرون كشيد تا مانع فرو پاشيدن دروازه استوكسيتي شود. جو آلن كه پس از جدايي از ليورپول براي اولين بار در قالب تيم ديگري به آنفيلد بازميگشت، نمايش قابل قبولي داشت و بارها با يار مستقيمش جردن هندرسن چالش داشت. هرچند كه گلن جانسن خوب نبود و پاس گل تساوي ليورپوليها را به آدام لالانا داد.

 

ليورپول به سوي 2017

ليورپول شايد در سال 2016 هم فوتبال باثباتي را ارائه نكرد و فراز و نشيب در اين تيم همچنان ديده ميشد اما بدون شك  قرمزهاي مرسيسايد از زمان رهبري يورگن كلوپ تا امروز به وضوح تغيير كردهاند. ليورپول ورژن 2016 با تيم سال 2015 كاملاً تفاوت دارد و جذابتر بازي ميكند. دريافت گلهاي زودهنگام مشكل اصلي تيم كلوپ است كه امكان از دست دادن نتيجه را براي آنها فراهم ميكند. بالاخره در هر مسابقه نميتوان انتظار زدن 4 گل و برگرداندن نتيجه را از بازيكنهاي جوان ليورپول داشت. با اين حال آينده تيم مستركلوپ در سال 2017 روشن است...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی