نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه آرسنال قصد دارد ماسیمیلیانو آلگری را به عنوان جانشین آرسن ونگر انتخاب کند.

حضور آلگری به جای ونگر قطعی است؟

جنجالها و حواشی بسیاری که پس از انتشار فیلم مشاجره شدید ماسیمیلیانو آلگری و مدیران باشگاه یوونتوس در پایان بازی سوپر جام ایتالیا شکل گرفته، روز به روز بیشتر میشوند و اکنون شایعاتی هم منتشر شدهاند مبنی بر اینکه سرمربی پیشین میلان در پایان فصل در یوونتوس نخواهد ماند.

یکی از رسانههایی که مدعی شده آلگری در پایان فصل از بانوی پیر جدا میشود، نشریه سان انگلیس است که گزارش کرده آلگری در صورتی که به عنوان جانشین آرسن ونگر انتخاب شود، قصد دارد یک پروژه 10 ساله را برای رساندن توپچیها به اهدافشان آغاز کند.

به نوشته سان، آلگری بر این باور است که در ایتالیا آن قدردانی و احترامی که لیاقتش را دارد دریافت نمیکند، ضمن اینکه رابطه نه چندان دوستانهاش با مطبوعات ایتالیایی و مهمتر از آن بروز اختلافاتی میان وی و کاپیتان یوونتوس جان لوئیجی بوفون و مهاجم این تیم پائولو دیبالا هم مزید برعلت شده تا او به فکر جدایی از بانوی پیر بیفتد.

در این بین مهمترین دلیلی که تصور میشود آلگری را برای ترک یوونتوس ترغیب کرده، پیشنهاد آرسنال برای جانشینی آرسن ونگر است، کسی که انتظار میرود تابستان امسال به دوران مربیگری 20 سالهاش در جمع توپچیها پایان دهد. در حقیقت مربی پیشین میلان و کالیاری در کنار رالف هازنهوتل، سرمربی لایپزیگ، ادی هوئه سرمربی بورنموث، دنیس برگکمپ، ستاره پیشین آرسنال و دیهگو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید یکی از پنج گزینهای است که نامشان برای جانشینی ونگر برده میشود هرچند سان آلگری را به خاطر موفقیتهای قابل توجهاش در فوتبال ایتالیا و اروپا با وجود بودجه محدودترش نسبت به سایر تیمهای بزرگ اروپا، گزینه اول جانشینی سرمربی فرانسوی آرسنال میداند.

علاوه بر این چیزی که آلگری 49 ساله را برای قبول هدایت آرسنال ترغیب میکند، برخورداری از فرصت اثبات تواناییهایش به آن دسته از کسانی است که موفقیتهای او در یوونتوس را مرهون تلاشها آنتونیو کونته میدانند. آلگری که در یووه دو قهرمانی در سری A و دو قهرمانی در جام حذفی کسب کرده و یک بار هم تا فینال لیگ قهرمانان پیش رفته، انگیزه زیادی دارد تا با کونته روبهرو شود و برتری خود را به او ثابت کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی