نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اسطوره پرسپولیس از حالا نگران لیگ قهرمانان آسیاست و به نظر می‌رسد جدایی دو تن از بازیکنان پرسپولیس را هم به صلاح این تیم نمی‌دانسته. او به خبرورزشی گفته است: «برانکو باید نفراتی را جایگزین کند که خوب باشند».

پیشنهاد پروین به برانکو برای قهرمانی در آسیا

به گزارش روزنامه خبرورزشی، علی پروین شرایط طارمی را هم بهتر از قبل توصیف کرد و معتقد بود مشکلات مدیریتی نباید پرسپولیس را به دردسر بیندازد.

 لیگ را در نیمفصل اول چطور ارزیابی کردید؟

همه تیمها خوب بودند. غیر از دو، سه تا تیم که انتظارش را نداشتم، بقیه خوب بودند. همه به هم نزدیک هستند و پرسپولیس هم بازیهای سختی داشت و راحت صدرنشین نیمفصل نشد. تراکتور هم تیم خوبی دارد. باید حواس پرسپولیس به چند تیم پشت سرش باشد.

 ولی برخلاف انتظار با این بازیهای هجومی، پرسپولیس کم گل زد. اینطور نیست؟

انصافاً تیم خوب بازی کرد. اگر هم کم گل زد دو تا دلیل داشت. یکی اینکه همه برای نباختن جلوی پرسپولیس بازی میکنند و بعد هم مهدی طارمی خیلی موقعیت از دست داد که البته این بازی آخر گل خوبی زد.

 فکر میکنید شرایطش بهتر شده است؟

خوب میشود. همین گلی که زد خیلی در روحیهاش تأثیر دارد. طارمی بازیکن باهوشی است و حتماً روز به روز بهتر میشود.

 فرق اصلی بین پرسپولیس این فصل با تیم سال گذشته چیست؟

این تیم امسال مهرههای خیلی خوبی دارد. با دو، سه بازیکنی که گرفت وضعیتش از این نظر بهتر شد و حالا هم آقای برانکو باید جای این چند نفر که از تیم رفتند بازیکن خوب بیاورد. بازیکن نیمکت پرسپولیس باید فقط 5 درصد با بازیکن فیکس فرق داشته باشد. این تیم دو ماه دیگر میخواهد در لیگ آسیا بازی کند.

 نگران آن بازیها هستید؟

اگر برانکو بتواند 4، 5 تا یار خوب جای بازیکنانی که از تیم رفتند بگیرد دیگر نه! بازیها در آن شرایط فشرده میشود و برانکو باید اینقدر بازیکن مثل هم داشته باشد که یک خط در میان به چند نفرشان استراحت بدهد وگرنه آسیبدیدگی هست، محرومیت هست و خیلی مسائل دیگر که ممکن است برای تیم چه در لیگ خودمان چه در لیگ آسیا مشکلساز شود.

 اصلاً فکر میکنید پرسپولیس از گروهش در لیگ قهرمانان آسیا بالا بیاید؟

اگر یار خوب بگیرد و نیمکتش قوی باشد راحت از این گروه بالا میآید. برانکو با تقویت کادر فنی خود می تواند به موفقیت مورد نظرش در آسیا برسد.

طرفداران پرسپولیس این روزها در کوچه و خیابان و فضای مجازی از نتایج تیم محبوبشان راضی هستند. دلیل اصلی این رضایت در چیست؟

 تیم خوب کار میکند. وقتی تیم خوب کار کند هواداران هم راضی هستند. البته باید گفت که برانکو هم خوب تیم را نگه داشته و از مدیریت هم باید تشکر کرد. یکی از دیگر دلایل مهم، پول است. وقتی پول باشد و خوب به بچهها برسند بچههای تیم با جان و دل بازی میکنند و مربی هم میداند که فکر بازیکنش آزاد است. نتیجهاش را هم میگیرند.

 شما چند روز قبل با طاهری حرف زدید ولی ظاهراً نامه خداحافظیاش به وزارت ورزش رسیده است! خبر داشتید؟ 

من پریروزها به آقای طاهری زنگ زدم. با هم حرف زدیم و گفتم این کار را نکند. این کارها را کسی میکند که تیمش بد نتیجه گرفته باشد یا اوضاع باشگاهش قمر در عقرب است نه این باشگاه که الان دارد خوب کار میکند و همه کارشان را میکنند. من که این را به صلاح نمیدانم .

 حرفی با اعضای تیم یا باشگاه ندارید؟

نه! فقط باید باز هم از هوادارانمان تشکر کنم که در این هوای سرد تهران، جمعه به ورزشگاه رفتند و تیم را تنها نگذاشتند. از مدیریت، کادر فنی و بازیکنان هم تشکر میکنم که با قهرمانی در نیمفصل این مردم را خوشحال کردند. انشاءا... اگر با همین انگیزه و توان کار کنند 15 تا بازی دیگر را هم میبرند و قهرمان میشوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی