نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دله الی اتفاقات را به همان اندازه كه ضرورت دارد جدی می‌گيرد و گاهي هم به آن بی‌توجه است و در عین حال گل‌های زيبا و مهمی را برای تيمش به ثمر می‌رساند.

اَلی، شومن باهوش

به گزارش روزنامه خبرورزشی، براي اينكه يك بازيكن حرفهاي شناخته شوي، بايد خوب باشي، متعهد باشي، كاريزما داشته باشي و مثل يك رهبر رفتار ركني اما همه اينها بيمعني است وقتي كه با تواناييهايت از آن پشتيباني نكني. اما وقتي نيروي استعداد، در كنار نيروي شخصيت قرار ميگيرد اثرگذاري آن ميتواند بيشتر باشد.

 

بعضيها ميگويند الكسيس سانچس ميتواند نيروي تمامكننده درون زمين باشد و عدهاي بازيكناني مثل اينيستا را ميپسندند. بعضي ديگر هم لوئيس سوارس را دارنده هر دو فاكتور عنوان ميكنند. دله اَلي هم يكي از همين بازيكنان است. هيجان عجيبي در فوتبال بازي كردن اَلي وجود دارد. او اتفاقات را به همان اندازه كه ضرورت دارد جدي ميگيرد و گاهي هم به آن بيتوجه است و در عين حال گلهاي زيبا و مهمي را براي تيمش به ثمر ميرساند. زندگي در اين شرايط سرگرمكننده است و اين همان چيزي است كه اَلي از آن پيروي ميكند. درست مثل همه شومنها، اَلي هوش سرشاري در مورد زمانبندي دارد. وقتي منچسترسيتي در ماه اكتبر تاتنهام را ملاقات كرد، سيتيزنها با 4 امتياز اختلاف و كسب 6 پيروزي متوالي در صدر جدول بودند و اگر برنده ميشدند اوضاع براي ديگر مدعيان به شدت خراب ميشد. تاتنهام درست مثل بازي با چلسي، 2 بر صفر منچسترسيتي را شكست داد و با وجود اينكه ويكتور وانياما مرد شماره يك زمين انتخاب شد اما دله اَلي با يك گل و گرفتن پنالتي براي تيمش بهترين بازيكن بود. دو ماه و نيم بعد از آن بازي، تاتنهام به دردسر افتاد؛ حذف از ليگ قهرمانان اروپا يك هفته مانده به پايان مرحله گروهي، پنجمي در ليگ برتر و 10 امتياز اختلاف با صدر جدول. آنها اما با گلهاي دله اَلي از هالسيتي و برنلي عبور كردند تا به ساوتهمپتون رسيدند. همان موقع هر 6 تيم بالاي جدول بازيهايشان را برده بودند و فشار روي تاتنهام همچنان وجود داشت. وقتي ساوتهمپتون در دقايق ابتدايي به گل رسيد اوضاع براي تاتنهام بحرانيتر شد اما از آن لحظهاي كه اَلي گل تساوي را به ثمر رساند اوضاع براي اين تيم تغيير كرد. او پيش از اتمام بازي يك گل ديگر هم براي تيمش زد تا تاتنهام 4 بر يك پيروز شود. آنها با همين نتيجه واتفورد را شكست دادند و اَلي نيز مثل بازي با ساوتهمپتون دو گل به ثمر رساند. اگر تاتنهام موفق به شكست چلسي ميشد نه تنها به ركورد 13 برد متواليشان پايان ميداد بلكه به كورس قهرماني نزديكتر ميشد و آنها در ورزشگاه پرجمعيت وايت هارتلين با گلهاي اَلي موفق به انجام اين كار شدند. اَلي دقيقه 86 از زمين بازي خارج شد تا روي نيمكت بنشيند و از كاري كه كرد لذت ببرد. او در فرآيند رسيدن به بيستمين گلش و ثبت ركوردي سريعتر از بكام، جرارد و لمپارد، باز هم در ديداري كه حضور كامل در آن نداشت، تأثيرگذار ظاهر شد.

 

دانيل هريس - يورو اسپورت

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی