نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آرسن ونگر معتقد است بازیکنان نسل جدید چندان به درگیری با یکدیگر فکر نمی‌کنند.

ونگر: اين روزها درگیری بازيكنان با همدیگر كمتر از سابق است

به گزارش روزنامه خبرورزشی، آرسن ونگر با تركيبي كه براي ديدار جامحذفي در نظر گرفته حتماً موجب نارضايتي الكسيس سانچس خواهد شد چراكه اين مهاجم شيليايي را از تركيب بيرون گذاشته و ميخواهد مقابل پرستون به دني ولبك بازي بدهد. ولبك انگليسي كه به دليل جراحي زانويش 9 ماه از ميادين به دور بوده اخيراً تمريناتش را در كنار محمد فرح دونده انگليسي برنده 4 مدال طلاي المپيك انجام داده و آماده بازگشت به بازيهاي آرسنال است. سانچس به خاطر حذف شدنش از تركيب ثابت ديدار سهشنبه برابر بورنموث هم به شدت معترض شده بود.

ونگر ميگويد: «او گاهي اوقات واكنشهاي احساسي دارد اما وقتي با هم رودررو هستيم بسيار رفتار محترمانهاي دارد اما ولبك براي بازي با پرستون ميتواند به ميدان برود و اين البته به شرايط بدنياش بستگي دارد.»

بازيكنان آرسنال نگرانند كه مبادا سانچس به خاطر كنار گذاشته شدن از بازي مقابل بورنموث كه به تساوي 3-3 رسيد سر به شورش بگذارد و ساز جدايي را كوك كند اما ونگر به مهاجم شيليايي خودش گفته كه هدفش موفقيت تيم است و هيچ بازيكني در آرسنال نميتواند از تيم بالاتر باشد. ونگر در دفاع از بقيه ستارههاي تيمش گفت: «آنها هم به اندازه سانچس به تيم اهميت ميدهند. نگران نباشيد. همه به خاطر نتايج اخيرمان نااميد شدهاند. كسي در رختكن جشني نگرفت و همه ناراحت بودند كه بازي را نبرديم. اشتياق بچهها براي پيروز شدن در يك سطح است.»

خشم سانچس بعد از به ثمر رسيدن گل سوم آرسنال مقابل بورنموث توسط اوليويه ژيرو و شادي اين مهاجم فرانسوي كاملاً واضح بود اما ونگر در ادامه گفت: «ژيرو يك بازيكن برنده است. يك مبارز است. ميتوانم او را درك كنم و بفهمم چرا شادي كرد. فكر ميكرد دقيقه نود و دوم است و بازي را باختهايم اما يك گل زد و ما نباختيم. اين را ميتوانم درك كنم اما خب هيچكس نميخواست در بازي وقتي تلف كند. تازه دو پاس گل هم داده بود پس ميشد فهميد چرا خوشحال بود.»

ونگر در مورد درگيري سانچس با آرون رمزي افزود: «ما در دنيايي هستيم كه همه ميخواهند كاري انجام بدهند. من زياد به اينكه چه كسي چه گفته اهميت نميدهم. به عنوان مربي از اينجور اتفاقات ميان بازيكنان زياد ديدهام. الان تنها فرقي كه اوضاع نسبت به قديمها كرده اين است كه همه چيز توسط دوربينها شكار و بعداً تحليل ميشود. اتفاقاً الان ميزان درگيريها نسبت به قبل كمتر است چون همه مراقب دوربينها هستند. پيشترها در راهروهاي منتهي به زمين يا بعد از بازي درگيريهاي زيادي پيش ميآمد. بارها ميشد كه وقتي توي رختكن ميرفتيم بايد همه را آرام ميكرديم اما الان ديگر از اينجور اتفاقات كمتر پيش ميآيد هر چند كه از نظر من جزيي از بازي است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی