نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
یکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال روز سه‌شنبه در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر باید به مصاف همتای خوزستانی‌اش برود؛ مدافع عنوان قهرمانی كه البته این فصل هیچ نشانی از تیم خوب فصل قبل ندارد.

اولين سوژه امسال رحمتی

به گزارش روزنامه خبرورزشی  این مسابقه، سومین رویارویی دو تیم در سال جاری محسوب میشود. جدا از بازی رفت این فصل، آبیها فروردینماه امسال در چارچوب دور برگشت فصل قبل نیز به مصاف هم رفتند و اتفاقاً حاشیههای خاصی هم داشت. در آن بازی مهدی رحمتی محروم بود اما برای روحیه دادن به تیم راهی اهواز شد. قبل از بازی وحید طالبلو كه در غیاب رحمتی كاپیتان شده بود، بازیكنان را جمع كرد و برایشان حرف زد اما رحمتی را برای شركت در جلسه دعوت نكرده بودند و همین مسئله باعث شد تا فریاد اعتراض كاپیتان اول آبیها به آسمان بلند شود. البته قضیه بعد از جلسه وحید و مهدی حل شد. اساساً مشخص شد یادشان رفته بود رحمتی را صدا كنند و زمان برگزاری جلسه، مهدی خواب بوده است!

آن اتفاق سرآغاز جنجالهای امسال رحمتی بود. پس از آن مهدی ابتدا با امیر قلعهنویی دچار تنش شد و بعد هم كه داستانهای این فصل پیش آمد؛ از دعوا و جر و بحث با خرمگاه و منصوریان تا ماجرای نیمكتنشینی، كمیته اخلاق و...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی