نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

زمان نقل و انتقالات لیگ یک به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

نقل و انتقالات لیگ یک تمدید نمی شود

به گزارش "خبر ورزشی"، نقل و انتقالات لیگ یک که از 9 دی آغاز شده بود ششم بهمن یعنی روز چهارشنبه همزمان با هفته بیست و یکم به پایان می رسد و این زمان به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

فریبزر محمودزاده – رئیس کمیته نق و انتقالات این خبر را تایید کرد و اذعان داشت تیم های دسته اولی نزدیک به 27 روز برای جذب بازیکنان جدید فرصت داشتند و نیازی به تمدید این فرصت وجود ندارد. ضمن اینکه ما باید به سمت و سویی برویم که چنین درخواست هایی را مطرح نکنیم و در فرصت تعیین شده از اختیارات قانونی استفاده کنیم.

محمود زاده در واکنش به این مسئله که کارت بازی برخی از بازیکنان جدید صادر نشده با وجود اینکه قراردادهای آنها منعقد شده گفت: بر اساس تعیین وضعیت از سوی فدراسیون فوتبال تیم ها در صورتی می توانند کارت بازیکنان جدید خود را دریافت کنند که ده درصد از بدهی ها را پرداخت نمایند. هم چنین باید به اندازه مبلغی که بازیکنن جدید بخدمت می گیرند بدهی ها را پرداخت نمایند. در این صورت کارت بازیکنان جدید آنها صادر می شود.

رئیس کمیته نقل و انتقالات در پایان به این نکته هم اشاره کرد که تیم های دسته اولی همانند تیم های لیگ برتری می توانند از وجود نه بازیکن ذخیره روی نیمکت سود ببرند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی