نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روزبه چشمی به دلیل مصدومیت اول فصل نامش از لیست استقلال خارج شد و قرار شد او در نیم فصل دوم دوباره با این تیم قرارداد امضا کند اما با محرومیت آبی ها در فصل نقل و انتقالات حالا اوضاع او حسابی پیچیده شده است.

شوک بزرگ به هافبک کلیدی استقلال

به گزارش خبرورزشی، در این بین گفته می شود ممکن است استقلال چشمی را به طور قرضی به تیم دیگری بدهد تا او بتواند بازی کند و در پایان فصل و با اتمام محرومیت باشگاه استقلال او دوباره به جمع آبی پوشان برگردد.

هافبک جوان استقلال این روزها بسیار ناراحت است و محرومیت استقلال شوک بزرگی به او وارد کرده که حالا باید برای بازی کردن به صورت قرضی تیم دیگری را انتخاب کند.

رئیس کمیته نقل و انتقالات نیز در مورد وضعیت روزبه چشمی برای حضور در استقلال گفت: در تاریخ 26 تیرماه 95 همکاری روزبه چشمی با باشگاه استقلال به صورت توافقی پایان یافت( فسخ قرارداد)، بنابراین با توجه به مراحل اداری فسخ قرارداد، روزبه چشمی در این بازه زمانی میتوانست به هرتیمی که مد نظرش بود برود، بنابراین محرومیت ثبت قرارداد باشگاه استقلال در زمان نقل و انتقالات نیم فصل شامل روزبه چشمی هم شده وسازمان لیگ قادر به ثبت قرارداد این بازیکن با باشگاه استقلال تا رفع محرومیت از سوی فیفا نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی