نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چلسی برابر لیورپول در حالی به تساوی رسید که این نتیجه در راه قهرمانی آنها نتیجه‌ای خوب محسوب می‌شد.

يك-يك به نفع چلسی

به گزارش روزنامه خبرورزشی، نبرد تيمهاي ليورپول و چلسي در هفته بيستوسوم رقابتهاي ليگ برتر بدون برنده به اتمام رسيد تا امتيازات بين دو تيم تقسيم شود. اين تقسيم امتياز هرقدر به سود آبيهاي لندن بود، از آنطرف چيزي جز ضرر عايد قرمزهاي مرسيسايد نكرد. ليورپول نه تنها بهترين فرصت براي كم كردن فاصله با صدر جدول را از دست داد بلكه از كسب سه امتياز خانگي نيز ناكام ماند.

 

به كام چلسي

چلسي اگرچه فرصت پيروزي در اين مسابقه را روي پنالتي ديگو كاستا داشت اما بدون شك  از تساوي هم خوشحال است. با تساوي تاتنهام مقابل ساندرلند و شكست 2 بر يك آرسنال مقابل واتفورد، آبيهاي لندن توانستند اختلافشان را به عدد 9 برسانند و با خيال راحت به سوي قهرماني پيشروي كنند. چلسي اگر هفته آينده موفق شود آرسنال را در استمفوردبريج شكست دهد آنوقت بيش از نصف راه قهرماني را طي كرده است.

 

ليورپول در حسرت برد

يك ماه از آغاز سال 2017 ميگذرد و ليورپول همچنان در حسرت پيروزي در ليگ برتر مانده است. ناكامي مقابل سوآنزي و ساندرلند و سپس عدم راهيابي به فينال جام اتحاديه، 2017 را به سالي نااميدكننده براي يورگن كلوپ تبديل كرده است. آخرين باري كه ليورپول ژانويه را بدون پيروزي سر كرده بود به سال 2009 برميگشت. با اين حال اميد مستركلوپ به فوريهاي است كه دارد ميآيد.

 

مشكل دروازهباني قرمزها

سيمون مينيوله اگرچه با مهار پنالتي ديگو كاستا در اواخر بازي توانست از شكست تيمش جلوگيري كند اما اين دليل نميشود ضعفهايش را ناديده گرفت. به خصوص روي گل اول آبيهاي لندن كه توسط داويد لوئيز به ثمر رسيد. كلوپ مربي صبوري است اما نشان داده به دروازهبانانش زياد فرصت جبران نميدهد. از آنطرف لوريس كاريوس هم با اشتباهاتش ثابت كرده نميتواند گلر مورد اعتماد كلوپ باشد. ژانويه هم تمام شد اما ليورپول برنامهاي براي جذب دروازهبان از خودش نشان نداد تا احتمالاً مشكل دروازهباني آنها همچنان ادامه داشته باشد.

 

عدم تمركز ليورپول در خط حمله

ليورپول در نيمه اول نمايش خوبي ارائه كرد و چلسي را طوري تحت فشار قرار داد كه انگار آنها تيم اول جدول هستند. نقطه ضعف ليورپوليها در اين مسابقه اما عدم تمركزشان در فاز تهاجمي بود. قرمزهاي مرسيسايد در خط حمله كارايي لازم را نداشتند و بعضاً در ارسال پاس به يكديگر بيدقت بودند و از سبك خاصي پيروي نميكردند.

 

كونته با لباس باشگاه

معمولاً رسم است كه مربيان در بازيهاي بزرگ با كت و شلوار كنار زمين حاضر ميشوند. در حالي كه ايتالياييها به خوشتيپي و پوشيدن لباسهاي برند معروف هستند اما آنتونيو كونته ترجيح داد در اين مسابقه از لباسهاي ورزشي باشگاه استفاده كند. كونته كلاه مخصوص باشگاه را روي سر گذاشت و كفش ورزشي خاصي را به پا كرد تا تيپ متفاوتش حسابي مورد توجه رسانهها قرار بگيرد. اتفاقي كه باعث شد خيليها حركت كونته را نوعي بيتفاوتي نسبت به اهميت اين مسابقه توصيف كنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی