۰
شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی چلسی می‌گوید که پس از دیدار رفت با آرسنال به خوبی می‌دانسته که زمان تغییر سیستم است.

كونته: می‌دانستم بايد سيستم را تغيير بدهم

به گزارش روزنامه خبرورزشی، آنتونيو كونته فاش كرده كه در ديدار با آرسنال (بازي رفت ليگ برتر) كه به شكست تيمش انجاميد ميدانسته كه خط دفاعي چهار نفرهاش به مشكل برميخورد اما همان باخت سرآغاز نوار 13 پيروزي پياپي تيمش شد و مربي ايتاليايي با تغييراتي كه در تركيب ايجاد كرد حالا تيمش را با فاصله 9 امتيازي نسبت به تيم دوم در صدر جدول ليگ برتر ميبيند. او گفته به رغم سه پيروزي اول فصل ميدانسته كه دير يا زود لزوم تغييرات بزرگ آشكار خواهد شد.

 

او در مصاحبه با گري لينكر گفته: «فكر ميكنم كه الان ليگ برتر بهترين ليگ جهان است. كارم را با چهار مدافع شروع كردم و به نظرم اين تيم ميتوانست 4-2-4 هم بازي كند. خيلي سعي كرديم كه با اين سيستم پيش برويم و خوب هم شروع كرديم چون سه تا برد متوالي در ابتداي فصل داشتيم اما گاهي با وجود پيروزي تيمت ميتواني ببيني كه وضعيت كاملاً خوب نيست چون در هر پيروزي ما اشتباهاتي هم داريم. سعي كردم سيستم را تغيير بدهم تا تيم تعادل مناسبي پيدا كند. نه اينكه از شدت تهاجم تيم كم شود، فقط به خاطر اينكه در مواقعي كه در حالت تدافعي هستيم بهتر بازي را پوشش بدهيم.»

 

با وجود برتري 9 امتيازي در صدر جدول كونته با اطمينان از رسيدن تيمش به پنجمين عنوان قهرماني ليگ برتر صحبت نميكند: «نه من مطمئن نيستم. صدرنشين جدول هستيم اما كار بسيار دشوار است و بايد در ادامه هم بهترين نتايج را گرفت.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی