نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اکبر میثاقیان، جانشین خداداد عزیزی شد تا سیاه‌جامگان برای دومین بار سرمربی خود را تغییر داده و سومین سرمربی را برای خودش انتخاب کند.

تعویض اشتباه پایین جدولی ها

به گزارش خبرورزشی، این تیم در کنار ماشینسازی تبریز، صنعت نفت آبادان و ذوبآهن اصفهان 4 تیمی هستند که تاکنون سرمربیان خود را تغییر دادهاند.

حسینی، جانشین موفق یحیی

پس از آنکه گلمحمدی در 7 بازی ابتدایی ذوبآهن تنها 6 امتیاز گرفت، مدیران باشگاه دستیار او یعنی مجتبی حسینی را به جای یحیی سرمربی کردند. هر چند ذوبیها در هفتههای اخیر چندان موفق عمل نکردند اما شروع حسینی در این تیم به قدری توفانی بود که ناکامیهای اخیر این تیم دیده نمیشود. حسینی در 15 بازی حضورش روی نیمکت این تیم 27 امتیاز گرفته تا ذوبآهن را به رده چهارم جدول برساند.

نمونههای ناموفق پایین جدولی

اما 3 تیم پایین جدولی انتخابهای اشتباهی پس از برکناری سرمربیشان داشتند به نوعی که اوضاع برای آنها نه تنها بهتر نشده بلکه بدتر هم شده است. فیروز کریمی ناگهان در نیمفصل جانشین دستنشان شد و نتوانست عملکردی حتی مشابه این مربی را برجای بگذارد. دستنشان در پایان نیمفصل در حالی که صنعت نفت با 16 امتیاز در رده یازدهم بود برکنار شد تا فیروز کریمی بیاید اما این مربی در 7 بازی که روی نیمکت این تیم نشسته تنها 6 امتیاز کسب کرد و نفتیها دو پله هم سقوط کردهاند. یا ماشینسازی که با رفتن رسول خطیبی و آمدن کاظمی از قعر جدول جدا نشده است. البته کاظمی به نسبت خطیبی امتیاز بیشتری کسب کرده اما اوضاع این تیم فرقی نکرده است. خطیبی از 13 بازی 6 امتیاز گرفته و کاظمی از 9 بازی 7 امتیاز و به نظر میرسد جا به جایی موفقی نبوده است. شاید اینطور میتوان گفت که رفتن او از سیاهجامگان هم چندان به سود تیم مشهدی نشد چون با آمدن خداداد اوضاع این تیم هم بهتر نشد. کاظمی 9 بازی روی نیمکت سیاهجامگان نشست که 9 امتیاز گرفت. او زمانی که سیاهجامگان در رده سیزدهم بود تیم را تحویل خداداد داد اما عزیزی در 13 بازی تنها 8 امتیاز گرفت تا تیم مشهدی تا اینجای لیگ با 2 پله سقوط به رده پانزدهم برود و خداداد هم عطای ماندن در سیاهجامگان را به لقایش ببخشد. حالا میثاقیان در شرایطی به تیم مشهدی آمده که هیچکدام از تیمهای پایینجدولی تجربه موفقی از برکناری و تعویض سرمربی خود نداشتند و باید دید اکبر اوتی این روند را قطع میکند یا نه.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی