نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: مثل همیشه بهترین بازیکنانی که به آنها اعتقاد داریم و در شرایط بهتری برای خدمت به تیم ملی فوتبال ایران هستند، را دعوت خواهیم کرد.

کی‌روش: بهترین‌ها را به تیم ملی دعوت می‌کنم

به گزارش خبرورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کارلوس کیروش در آستانه بازیهای تیم ملی فوتبال کشورمان با تیمهای قطر و چین و آمادگی بازیکنان و شرایط آنها گفت: در هفتههای اخیر سیر تکاملی بازیکنانمان را مشاهده کرده و سعی بر این شد که حداکثر اطلاعات را  جمعآوری و در نهایت تصمیمات لازمه گرفته شود. این یکی از تکالیف متداول کادر ما، از جمله سرمربی تیم ملی است. در واقع پس از بررسیهای مختلف از سوی کادر فنی به این نتیجه رسیدیم که شرایط بازیکنان در زمان حاضر مناسب است.

وی در ادامه در خصوص لیست اسامی بازیکنان در بازیهای مقابل قطر و چین عنوان کرد:  مثل همیشه با در نظر گرفتن گزارشاتی که از شرایط بازیکنان و همینطور اطلاعاتی که از باشگاهها در اختیار داریم، بهترین بازیکنانی را که ما به آنها اعتقاد داریم و در شرایط بهتری برای خدمت به تیم ملی فوتبال ایران هستند، دعوت خواهیم کرد. طبق روند همیشگی یک لیست آماده باش را دو هفته قبل از اولین بازی خواهیم داشت و اعلام اسامی نهایی در تاریخ ٢٨ اسفند انجام خواهد شد.

سرمربی تیم ملی درباره اینکه تیم ملی ایران خود را چگونه آماده این بازیها خواهد کرد، اظهار داشت: برنامهها و پیشبینیهای لازم، طبق خواستههای فدراسیون فوتبال ایران در حال پیگیری و انجام است و ما با در نظر گرفتن داشتههایمان بهترینها را خواهیم داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی