۰
شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این دیدار در راستای آماده سازی دو تیم برای بازی روز سوم فروردین برگزار شد. ایران در این روز در دوحه میهمان قطر خواهد بود اما عراق در استادیوم شهید دستگردی تهران از استرالیا میزبانی خواهد کرد.

شکست در غیاب لژیونرها / ایران صفر - عراق یک

به گزارش خبر ورزشی، سرمربی تیم ملی عراق پیش از این بازی اعلام کرد از همه 21 بازیکن تیمش در این بازی بهره خواهد برد و این نشان می دهد بالا بردن آمادگی جسمانی همه اعضای تیم برای او از نتیجه مهم تر است. البته که پیروزی در این دیدار برای هر دو تیم از نظر روحی و روانی می تواند کارآمد باشد. 
در نیمه اول شاهد بازی سخت و فیزیکی از سوی تیم عراق بودیم و تیم کی روش با وجود تلاش های فراوان موفق به گلزنی نشد. هر چند عراقی ها هم که در آخرین بازی ایران را شکست دادند در نیمه نخست حریف دست و پا بسته ای نبودند. 
به نظر می رسد در نیمه دوم شاهد تغییراتی در ترکیب دو تیم باشیم. در این صورت شاید نتیجه هم تغییر کند. 
در نیمه دوم شرایط به سود عراقی ها رقم  خورد و این تیم میهمان بود که به گل رسید و همین گل برای پیروزی عراقی ها کافی بود. باید به این نکته اشاره کرد ایران در این بازی لژیونرهای خود را در اختیار نداشت. البته مرتضی پورعلی گنجی و هم چنین پژمان منتظری در اردوی تیم ملی بودند. طبیعتا تیم ملی ایران با حضور لژیونرهای اروپایی تکمیل تر می شود.
کی روش قرار است تا ساعاتی دیگر اسامی نهایی تیم ملی را برای بازی با قطر در دوحه اعلام کند. به نظر می رسد وریا غفوری به دلیل مصدومیت اولین خط خورده تیم ملی خواهد بود. هم چنین احسان پهلوان برای برگزاری مراسم عروسی اش اردوی تیم ملی راترک کرده است.
تیم ملی عراق در این دیدار با ترکیب زیر به میدان رفته است:
جلال حسن، احمد ابراهیم، ریبین، علاء مهاوی، علی بهجت،  أمجد عطوان، سعد عبد الامیر، أمجد کلّف، علی عدنان، علاء عبدالزهرة، ومهند عبد الرحیم.
گفتنی است در این بازی سعد امیر در دقیقه 72 از روی نقطه پنالتی دروازه ایران را باز کرد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی