نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از تیم ملی چه خبر؟ برای تبدیل روز دوشنبه 22 خرداد سال 96 به یك روز خاص، چه نقشه‌هایی داریم؟ كارلوس كی‌روش در این‌باره چه گفته است و اولویت‌های تیم ملی را در محقق شدن چه نكاتی می‌داند؟ پیروزی بر ازبكستان و راهیابی به جام جهانی متضمن كدام بایدها و كدام نبایدها است؟ تكرار پیروزی‌های پیشین و كسب امتیازهای لازم دیگر چگونه ممكن خواهد شد؟

1-با خودمان روراست باشیم! با خودمان بیتعارف حرف بزنیم: ...از تیم ملی كه میتواند تیم پركیفیتی باشد، چه انتظاری داریم؟ راهیابی به جمع 32 تیم حاضر در جام جهانی هدف غایی است، یا آقای كیروش را از این به بعد برای كارهای مهمتر و برای مأموریتهای بزرگتر هم لازم داریم؟

برنامه تیم ملی با وارد شدن به حلقه تیمهای جام جهانی پایان میپذیرد یا تازه شروع خواهد شد؟ در جام جهانی به دنبال اهداف دیگری باید بود، یا زود از سر سفره برخاست؟

كیروش چه میخواهد؟ كیروش چه میگوید؟ او كه به قابلیت فوتبال ایرانی، برای پرآوازهتر شدن خودش واقف است، او كه میداند برای سر درآوردن میان بزرگان جهان، نیازی وافر دارد به قابلیتهای ذاتی و مادرزاد جوانان ایرانی، اینك و امروز، درباره تیم ملی چه ایدهها در سر و چه خواستهها بر لب دارد؟ نقشه كیروش - كه دوباره در لاك خود فرو رفته و دوباره سكوتی پر از هیاهو اختیار كرده- چیست؟

آقای سرمربی، برای روز 22 خرداد كه در یك چشم به هم زدن از راه میرسد، چهها میاندیشد و برای قسمت اصلی پروژه «2018» تیم ملی، چه افكاری را پیگیری میكند؟

یعنی كیروش برخلاف طبع بلندپروازش، به همین دستاورد اولیه قناعت میكند؟ یعنی كیروش در حالی كه «این تیم ملی» را در اختیار دارد، دست روی دست میگذارد و پنبه شگفتیسازی را از گوشهای خود بیرون میكند؟

كیروش نیك میداند كه با این تیم و در این فرصت قادر است چشمها را به خود خیره كند! كیروش با عقلمندی كیروشوارش، این فرصت را از دست نمیدهد! كیروش به كم بسنده نخواهد كرد! ما هم كمخواه نباشیم! ما هم حداقلخواه نباشیم! ما هم قدر خود را بدانیم و قدر كیروش را و قدر تیم ملی را و استفاده كنیم- استفاده حداكثری- از همه فرصتهایی كه نصیب خود كردهایم و نصیب خود خواهیم كرد!

كیروش را واداریم تا جاهطلبتر باشد! كیروش را وادار سازیم تا بلندپروازتر باشد! كیروش را «سر لج» بیندازیم، تا به نفع تیم ملی، هر چه دارد، رو كند! كیروش را «شرطی» كنیم!

2- دوشنبه 21 فروردین! از ساعت 19، پرسپولیس 90 دقیقه وقت دارد تا طعم واقعی بازی با قهرمان ایران را به تیم الریان بچشاند!

پرسپولیس امشب 90 دقیقه فرصت دارد تا مهدی طارمی، وحید امیری، سروش رفیعی، محسن مسلمان و... را به جان الریان بیندازد!

پروژه قدرتنمایی تیم ملی ایران، در جام جهانی، ریشهای قوی دارد در همین بازیها! بازیهای پرسپولیس و بازیهای استقلال در لیگ آسیا. بازیهای ذوبآهن و بازیهای استقلال خوزستان هم در لیگ آسیا!

3- سهشنبه 22 فروردین! لوكوموتیو تاشكند، میزبان استقلال تهران است! ذوبآهن مهمانی دارد در فولادشهر كه از ازبكستان میآید: تیم آشنا و بدون راز، بنیادكار!

استقلال در تاشكند نیز یك هدف دارد: ...بردن لوكوموتیو! مغلوب كردن لوكوموتیو! استقلال در لیگ آسیا، یك خواسته پنهان دارد: ...قهرمانانه بازی كردن! قهرمان شدن! استقلال هدف دیگری را هم دنبال میكند: ...فراهم آوردن بساط ترانسفر بازیكنان! برای بقا و برای مقتدر بودن، باید ساخت و باید فروخت! چه در لیگ برتر، چه در لیگ آسیا و مهمتر از همه در جام جهانی!

آری در جام جهانی كه عالیترین و مفصلترین بازار داد و ستد جهانی فوتبال است. استقلال و پرسپولیس سخت به فینالیست شدن در لیگ آسیا محتاجند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی