نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی بنیادکار مدعی شد شاگردانش زنگ تفریح سایر تیم های گروه نیستند و این موضوع فردا در اصفهان ثابت خواهد شد.

لوشان:بنیادکار زنگ تفریح گروه نیست

به گزارش خبرورزشی، سرگئی لوشان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوبآهن ایران اظهار داشت: در ابتدا از باشگاه ذوبآهن تشکر میکنم که استقبال خوبی از ما داشتند. همیشه در اصفهان از ما به خوبی استقبال شده و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم و دو تیم بازی خوبی را از خود ارائه کنند.
او در پاسخ به این سؤال که با توجه به عدم پیروزی در لیگ قهرمانان آسیا، چه برنامهای برای دیدار با ذوبآهن دارد، افزود: ما به هیچ عنوان زنگ تفریح تیمهای گروه نیستیم. ما از سه سال پیش دست به جوانگرایی زدهایم، به همین دلیل اهدافمان برای سالهای آینده است و در حال حاضر روی لیگ داخلی تمرکز داریم. تیم ما تنها پنج بازیکن باتجربه دارد و دیگر بازیکنانمان همه کمتر از 25 سال سن دارند و در آینده ای نزدیک حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.این که برای دیدار فردا چه برنامهای داریم در روز بازی مشخص میشود و هواداران باید تا روز بازی منتظر بمانند.
لوشان درباره اینکه تیمش در دیدار فردا محروم و یا مصدوم دارد، گفت: برای دیدار فردا با دو دروازهبان و 14 بازیکن به ایران آمدیم! ما دو بازیکن مصدوم و یک بازیکن محروم داریم و در دیدار فردا بازیکنان حوانتر شانس نشان دادن خودشان را دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی