نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس در آسیا نه خوب نتیجه گرفته نه بد اما انتظار از تیمی كه با قاطعیت در صدر جدول لیگ برتر ایران است بالاتر از كسب 4 امتیاز از سه بازی بود البته كه سرخپوشان هنوز از موهبت تماشاگران خود بهره نبرده‌اند.

الريان، قربانی جاه‌طلبی پرسپوليسی‌ها

به گزارش خبرورزشی٬ شاگردان برانكو كه در دور رفت دو بازی با الریان قطر و الوحده امارات را به عنوان مهمان و بازی با الهلال عربستان در عمان را به عنوان میزبان پشت سر گذاشتند امشب برای اولین بار طعم تماشاچیهای پرشور خود را میچشند و با اتكا به این سرمایه امیدوارند در دور برگشت بهتر عمل كنند چرا كه در بازی با الوحده هم میزبان خواهند بود و در مقابل الهلال هم مثل دور رفت در عمان به میدان میروند. در هر صورت پرسپولیس در بازی رفت در مصاف با الریان بد بازی نكرد و نتیجه ثبت شده چندان عادلانه نبود. روی این حساب هواداران سرخ انتظار دارند شاگردان برانكو در زمین خودی با صلابت بیشتر، اشتباهات كمتر و دقت بالاتر نه تنها شكست دور رفت را جبران كرده بلكه گام بلندی هم به سمت صعود بردارند.

پرسپولیسیها نیك میدانند كه رقم خوردن هر نتیجهای غیر از پیروزی در بازی امشب به شدت كار صعود آنها را به اما و اگر میكشاند. با توجه به میزبانی الهلال عربستان از الوحده امارات، پیروزی تیم عربستانی تا حدود زیادی محتمل است و در صورتی كه پرسپولیس نتواند از پس الریان بربیاید فاصله الهلال در جدول بیشتر خواهد شد و از بعد روانی كار سرخهای ایران دشوار میشود اما پیروزی پرسپولیس در بازی امروز نه تنها اوضاع این تیم را در جدول بهبود میبخشد بلكه در آستانه بازی با الهلال، پرسپولیس با روحیهای دو چندان به مصاف حریف عربستانی میرود. با توجه به این كه بازی آخر پرسپولیس با الوحده امارات و در تهران است اگر پرسپولیس بتواند الریان را شكست داده و در مصاف با الهلال هم با خیالی آسوده به امتیاز گرفتن فكر كند بازی آخر در ورزشگاه آزادی شانههای سرخها از استرس سنگینی نمیكند و پرسپولیس راحتتر توپ را در زمین به گردش درمیآورد.

این عوامل است كه بازی امشب سرخها با الریان را حساس كرده و اهمیت پیروزی در آن را برای نماینده ایران دو چندان میكند به شرطی كه در ورزشگاه آزادی جای سوزن انداختن نباشد و تماشاگران جو را برای پیروزی تیم محبوبشان آماده كنند.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی