نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا اكبرپور میگوید استقلال برای بازی با لوكوموتیو باید باهوش باشد تا این تیم را در خانه‌‌اش شكست بدهد.

اكبرپور: داوران نبايد عليه منصوريان جبهه بگيرند

به گزارش خبرورزشی٬او از اتفاقات داوری بازی استقلال در تبریز هم دلخور بود و به خبرورزشی گفت نباید علیه سرمربی استقلال جبههگیری صورت بگیرد.

*بازی با لوكوموتیو را چطور پیشبینی میكنید؟

بازی آسانی نیست. تیمهای ازبكستانی سرسخت و فیزیكی هستند و این میتواند كار استقلال را دشوار كند.

* نقطه قوت استقلال چیست؟

استقلال در هفتههای اخیر نشان داده از نظر بدنی در وضعیت خیلی خوبی قرار دارد و در دقایق بعد از 70 حتی بهتر هم شده و برتری نسبی بر رقبایش پیدا كرده است. این میتواند فاكتور برتری استقلال در این بازی به حساب بیاید.

* چطور؟

وقتی استقلال از نظر بدنی برتر باشد، میتواند با پرس حریف از جلو كار طراحی حریف برای حمله را از بین ببرد. این از عهده بازیكنان استقلال برمیآید. كاری كه در شهرآورد انجام شد. در واقع استقلال در هفتههای اخیر نشان داده میتواند این كار را بكند.

* پس استقلال را گزینه صعود میبینید؟

قطعاً این اتفاق رخ میدهد. شاید این بازی دشوارترین بازی استقلال باشد. بازی بعدی با الاهلی در تهران است و بازی با التعاون هم كه در مسقط دردسر چندانی برای استقلال ایجاد نمیكند. اگر با صدرنشینی صعود كنیم، در دور حذفی میتوان با تكیه بر فشار تماشاگران در آزادی به دور بعد هم راه یافت.

* اوضاع استقلال در لیگ برتر را چطور ارزیابی میكنید؟

استقلال یكی از بهترین نتایج چند فصل اخیرش را در یك نیمفصل گرفته است. آنها در 13 بازی اخیرشان یك باخت و دو مساوی و 10 برد داشتهاند. این آمار خیلی خوبی است و همه ما را امیدوار میكند. امیدوارم این روند رو به رشد به نایبقهرمانی ختم شود.

* امیدی به قهرمانی استقلال ندارید؟

خیلی بعید است استقلال قهرمان شود. فقط در بازی اخیر استقلال در تبریز، داور خیلی به ضرر استقلال سوت زد و امیدوارم در 4 بازی باقیمانده داوران كمی عادلانهتر قضاوت كنند.

* ممكن است ربطی به اتفاقات بازی با فولاد و اخراج منصوریان از كنار زمین یا اعتراضی كه به داور چهارم كرد داشته باشد؟

اگر هم حرفی رد و بدل شده باشد داوران نباید به خودشان بگیرند. او كه حرفی نزده است. خیلی از مربیان در صورت داور بدترین حرفها را میزنند و آب از آب تكان نمیخورد. منصوریان مربی جوانی است و نباید داوران علیه او به این شكل جبهه بگیرند و كامرانیفر این همه او را تهدید كند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی