نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس و الریان در یک بازی پر افت و خیر به تساوی بدون گل رضایت دادند. البته این بازی یک بازی سرد و کسل کننده نبود. مهدی طارمی ضربه پنالتی را به بیرون زد. توپ را به تیر هم زد و الریانی ها هم فرصت داشتند که روی ضد حمله به گل برسند که یک بار تیر دروازه منجی دروازه پرسپولیس شد.

پرسپولیس صفر  – الریان صفر| چه وقت چیپ زدن بود آقای طارمی!

داور: ساتو ریجی 

کمک ها:ساگارو تورو، ساماچی هیروشی

اخطار:علی علیپور ، سروش رفیعی (پرسپولیس) - عمر باری، سوریا (الریان)

بهترین بازیکن میدان: عمر باری (الریان)

تماشاگر: 57130 نفر 

استادیوم آزادی تهران 

بازیکنان پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی،  حسین ماهینی، محمد انصاری، صادق محرمی، کمال کامیابی نیا، سروش رفیعی 88 - محسن ربیع خواه، محسن مسلمان 2+90- احسان علوان زاده، علی علیپور، وحید امیری و مهدی طارمی

سرمربی: برانکو

بازیکنان الریان: عمر باری، عبدالکریم سالم، گونزالو ویرا ،ناتان اوتاویو، معصب خضر، کوه میونگ جین، ویکتور کاسرس، عبدالرحمان الحرازی 65 -  دنیل گومو، سرجیو گارسا، رودریگو تاباتا و سباسیتن سوریا

سرمربی: لادروپ

نگاه فنی:

بازی با میدان داری تیم پرسپولیس آغاز شده است. هر چند به نظر می رسد حملات بیشتر احساسی و تحت تاثیر هیاهوی تماشاگران است. قطری های از همان ابتدای بازی نشان دادن از وقت کشی دریغ نخواهند کرد و مایل هستند این بازی مساوی شود. برخورد نه چندان جدی علیپور با دروازه بان الریان که منجر به این شد دروازه بان حریف دقایقی خود را به زمین بزند این را ثابت کرد و البته این برخورد باعث دادن کارت زرد از سوی داور به علیپور شد. 

در همان دقایق ابتدایی الریان به خوبی نشان داد که بی دلیل نبود در بازی رفت پیروز شد. یکی دو حمله خطرناک روی دروازه پرسپولیس. این تیم نباید بی محابا دست به حمله بزند. دقیقه 15 و نتیجه صفر - صفر. 

گویی قرار است مهدی طارمی در همه بازی ها چند موقعیت هدر دهد و بعد به گل برسد. یک پاس پشت دفاعی می توانست برای او تبدیل به موقعیت شود اما دروازه بان الریان زودتر به گل رسید و دقایقی بعد روی کرنر دروازه الریان را نشانه گرفت اما تحت فشار نتوانست ضربه خوبی به توپ بزند. 

هیاهوی تماشاگران کمتر شده است و آنها غرق بازی شده اند! البته از تماشاگری که 7 ساعت پیش از بازی مجبور است به استادیوم بیاید نباید بیش از این انتظار داشت.همه توان آنها پیش از بازی خرج می شود. 

پرسپولیس صاحب دو موقعیت خوب می شود. در یک صحنه علیپور به خوبی عرض را طی کرد اما ضربه ی پای چپیش به تور ننشت و دقایقی بعد دوباره مهدی طارمی ضربه اش خارج از چارچوب بود. 

سوری توپ را در دستان بیرانوند می خواست تبدیل به گل کند. حاشیه ای کوچک براه افتاد و بیرانوند برای جبران ثانیه  های بعد تو سر توپ می زند تا او را دریبل کرده باشد. علیپور شوت می زند و این بار هم عمر بازی است که توپ را از آن خود می کند. 

پرسپولیس در دقیقه 43 صاحب ضربه پنالتی می شود اما مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی هم توپ را به بیرون زد! مشخص نشد چرا مهدی طارمی باید این توپ را چیب می زد!!! 

نیمه اول بدون گل پایان یافت در حالی که پرسپولیس بهتر بازی کرد و دست کم می توانست یک گل از روی نقطه پنالتی بزند! 

نیمه دوم آغاز شده است و در همان ثانیه های ابتدایی ضربه مهدی طارمی به تیر دروازه الریان خورد اما همان توپ تبدیل به یک ضد حمله خطرناک شد و باید گفت پرسپولیس خوش شانس بود که گل نخورد! 

پرسپولیس برای گلزنی بی تاب نشان می داد و دوباره روی به بازی تهاجمی آورد. اشتباه این بود که پرسپولیسی ها زود پاس آخر می دادند و بیشتر توپ های ارسالی از کناره ها دفع می شد به این خاطر که الریانی ها در منطقه یک سوم دفاعی پرتعداد بودند. شاید که پرسپولیس بعد از بردن توپ به کناره ها بهتری می بود کات بک می کرد یا اینکه شوت از راه دور  را در دستور کار قرار می داد. الریانی ها به خوبی تاکتیک ضد حمله را پیاده می کردند و روی ضد حملات در نیمه دوم هم صاحب موقعیت شدند. در یک صحنه اگر الحرازی شوت خود را بهتر می زد چه بسا دروازه پرسپولیس فرو می ریخت. 

دقیقه 79 و بازی با نتیجه مساوی صفر - صفر پیش می رود. 

تلاش پرسپولیس در دقایق پایانی هم بی فایده بود و در نهایت الریان با کمک مهدی طارمی از این بازی حساس یک امتیاز گرفت. هر چند الریان در ثانیه های پایانی می توانست توسط سوریا دست کم به یک گل برسد که یک بار توپ از کنار دروازه به بیرون رفت و یک بار هم تیر دروازه منجی دروازه پرسپولیس شد. 

در حاشیه:

*مهدی تاج – ر ئیس فدراسیون فوتبال و اوسیانو کروز – دستیار کی روش از تماشاگران ویژه این دیدار هستند. 

*علی کریمی و حامد حدادی هم برای تماشای این بازی به استادیوم آزادی آمده اند.

*محسن مسلمان موهایش را سامورایی پیرایش کرده است و با چهره جدید در قاب تلویزیونی ظاهر شده است. 

*محسن بنگر مدافع سابق پرسپولیس هم در جایگاه ویژه دیده می شود. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی