نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از برنامه های رادیویی قصد دارد مبحث محل نقل و انتقالات و تاثیر دلال ها بر بازار خرید و فروش بازیکن در فوتبال ایران را دنبال کند.

به گزارش خبرورزشی، برنامه ورزش بدون ویرایش امروز (شنبه ۲۰ خرداد) با موضوع «فصل نقل و انتقالات در فوتبال ایران و مهمترین چالش ها» مهمان خانه های مردم می شود. 
در این برنامه امیرعابدینی عضو هیات رییسه سازمان لیگ و مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس به همراه امیررضا واعظی آشتیانی مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال و روزبه وثوقاحمدی رییس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال حضور خواهند داشت. همچنین چند مهمان تلفنی از جمله یک خبرنگار ورزشی و سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان در این بحث شرکت خواهند کرد. 
از جمله محورهای بحث، بررسی موضوع دلالان و بالا بردن کاذب قیمت بازیکنان و همچنین رقابت منفی باشگاه های بزرگ و اثرگذاری بر قراردادها، مدیران برنامه و بازارنقل و انتقالات، نقش مدیران  باشگاه ها در آرامش و یا احیانا التهاب در فصل نقل و انتقالات، بازارگرمی بازیکنان و نقش رسانه های گروهی در این موضوع و بالاخره جایگاه قوانین داخلی در کنترل و منطقی کردن فضای نقل و انتقالات فوتبال ایران خواهد بود. 
این برنامه را می توانید از ساعت ۱۶ از رادیو گفت و گو (موج اف ام ردیف103.5) بشنوید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی