نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طبق اعلام موسسه مالی حامی باشگاه پرسپولیس، این باشگاه حسابی در این موسسه مالی ندارد.

کمک های هواداران پرسپولیس کجا می رود؟

به گزارش خبر ورزشی و به نقل از میزان، تیم فوتبال پرسپولیس در فصلی که گذشت به همان اندازه که در زمین با صلابت و قدرتمند بود، به همان اندازه هم حواشی ریز و درشت مدیریتی داشت. استعفاهای صوری و چندباره طاهری، ابهامات زیاد در نقلوانتقالات و از همه مهمتر مشکلات مالی باشگاه فقط چند نمونه از حواشی خارج از زمین باشگاه پرسپولیس بود.
 در گیر و دار مشکلات مالی که پرسپولیسیها درگیر آن بودند یکی، دو باری از هواداران درخواست شد که به کمک باشگاه بیایند و مبالغی را برای رفع کردن مشکلات پرداخت کنند. حتی توسط باشگاه پرسپولیس شماره حسابی اعلام شد تا هواداران کمکهای نقدی خود را به آن حساب که در یک موسسه مالی اعتباری بود بریزند. موسسه مالی که یکی از اسپانسرهای اصلی باشگاه هم هست.
بعد از اعلام شماره حساب توسط باشگاه پرسپولیس در اکانتهای رسمی باشگاه در فضای مجازی و سایت رسمی باشگاه مراجع ذیربط وارد کار شدند. از آنجایی که طبق قانون هیچ شرکت دولتی مانند شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس حق افتتاح حساب در موسسات مالی غیردولتی ندارد، از مراجع ذیصلاح در مورد باشگاه پرسپولیس استعلام شد و مشخص شد که این باشگاه هیچ حسابی در موسسه مالی کوثر ندارد. حتی در نامه این موسسه مالی در تاریخ ۳۰ / ۲ / ۹۶ به یکی از مراجع ذیربط اعلام شد باشگاه پرسپولیس هیچ حسابی در موسسه مذکور ندارد!
 شماره حسابی که از طرف باشگاه پرسپولیس برای کمکهای مردمی در این موسسه مالی اعلام شده به نام «کمکهای مردمی هواداران پرسپولیس» ثبت شده است. حسابی که اگر به نام هواداران باشد باید با مجوز افرادی که در اساسنامه کانون هواداران دارای حق امضا هستند باشد. کانونی که سال ۸۱ توسط اکبر غمخوار تأسیس شده و پروانه فعالیت این کانون هم متعلق به غمخوار و دیگر اعضای ثبت شده آن است. هرگونه حکم و سمتی در این کانون باید به ثبت رسمی برسد که نرسیده، هر چند اینکه این حساب بنام کدام فرد حقیقی یا حقوقی است همچنان مبهم است؟!
حالا سوالاتی مطرح است که مسئولان امر میتوانند به آن پاسخ بدهند. در شرایطی که طبق اعلام موسسه مالی کوثر باشگاه پرسپولیس حسابی در این موسسه ندارد، شماره حساب اعلامی توسط چه شخص حقیقی و حقوقی افتتاح شده است؟ پولهای واریزی هواداران کجا میرود؟ چرا از تاریخ 22 فروردین 96 که آخرین اعلام کمکهای مردمی بوده هیچوقت ازطرف باشگاه به صورت رسمی مبلغ این کمکها اعلام نشده؟ چرا هیچوقت اعلام نشده که این پولها کجا خرج شده و سوالهای بیشمار دیگر که مسئولان باشگاه پرسپولیس میتوانند به آنها پاسخ بدهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی