نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل مسی ضمن تمجید از رونالدو ابراز امیدواری کرد به زودی قراردادش را با بارسا تمدید کند.

مسی: كريس سال به سال بهتر می‌شود

به گزارش خبرورزشی، اين روزها رسانههاي اسپانيايي در گزارشهاي خود يادآوري ميكنند كه لئو مسي بعد از برگزاري بازيهاي دوستانه با پيراهن تيم ملي آرژانتين به بارسلونا سفر خواهد كرد و به زودي قراردادش را با تيم كاتالان تمديد خواهد نمود و پس از اين كار، براي برگزاري جشن عروسياش عازم سرزمين مادري خواهد شد.

او كه 24 ژوئن، سي ساله ميشود، كمكم پا به سن ميگذارد و سران باشگاه بارسا اميدوارند كه در هفته آينده بتوانند خبررسمي توافق با مسي براي تمديد قراردادش را اعلام كنند. قرارداد فعلي لئو تا سال 2018 اعتبار دارد و سران باشگاه كاتالان اميدوارند تا هرچه سريعتر پرونده تمديد قرارداد مسي را ببندند.

به گفته مسئولان بارسلونا و همچنين نزديكان مسي، بعد از ديدار پدر مسي با بارتومئو، رئيس باشگاه و توافقات نهايي، اين روزها وكلاي طرفين در حال نوشتن متن قرارداد هستند. طبق اين صحبتها، قرارداد جديد، سه ساله است (تا سال 2020) و براي سال چهارم، مشروط خواهد بود. البته براي تمديد آن در سال چهارم، نه تعداد بازيهاي برگزار شده و نه دقايق حضور مسي در زمين و نه چنين پارامترهايي مدنظر نخواهد بود و همه چيز به خواسته لئو بستگي خواهد داشت و او بدين ترتيب ميتواند در سن 33 سالگي تصميم بگيرد كه در بارسا بماند يا خير. اگر شرايط خوبي داشت و توان رقابت در سطحي بالا را حفظ كرده بود، ميماند اما در صورتي كه اينگونه نبود، تيم را ترك خواهد كرد.

اين قرارداد در عين حال شامل اعداد و ارقام پاداشها نيز هست؛ چيزي كه در تمديد قرارداد ستارههايي مثل نيمار، بوسكتس و ماسچرانو هم درج شده بود ولي در قرارداد مسي اين ارقام به مراتب بيشتر است. سران باشگاه بارسا منتظر آنند كه لئو هفته آينده از استراليا به اسپانيا سفر كرده و كار تمديد اين قرارداد يكسره شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی