نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در آستانه آغاز فصل نقل و انتقالات تابستان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس درگیر مذاکره با گزینه های مورد نظر خود برای فصل جدید هستند.

هزینه های میلیاردی سرخابی ها برای رضایتنامه

به گزارش خبرورزشی، به مانند هر فصل در این مقطع از سال دو باشگاه محبوب ایرانی با قراردادن ستارگان فوتبال ایران در لیست خود به دنبال خرید این بازیکنان می روند در حالی که جذب هر کدام از این ستارگان هزینه میلیاردی برای این دو باشگاه در بر دارد.
به عنوان مثال استقلال تمام زمان خود را می گذارد تا داریوش شجاعیان را جذب کند. بازیکنی که حضورش در این تیم حداقل 1.7 میلیارد تومان هزینه دارد. پرسپولیس با ارقام میلیاردی اقدام به جذب منشا و نعمتی می کند. سوال اساسی اینجاست. آیا اگر آکادمی ها و تیم جوانان این دو باشگاه هویت جدی تری داشتند این دو باشگاه به این شکل درگیر و وابسته به فصل نقل و انتقالات می شدند؟
این دو باشگاه نقطه ضعف در نقاط مختلف خود را تنها منوط به حضور ستارگان می دانند در شرایطی در فوتبال حرفه ای دنیا تعداد قابل توجهی از بدنه یک تیم را بازیکنان جوانی تشکیل می دهند که در آکادمی باشگاه ها رشد کردند.
استقلال و پرسپولیس نیاز به خرید های بزرگ دارند اما در کنار آن باید به داشته های خود نیز اهمیت دهند. آنها به اندازه کافی در تولید بازیکنان خود کفا نیستند و تعیین کننده ترین نقش در این باشگاه ها توسط ستارگانی ایفا می شود که با ارقام نجومی راهی این باشگاه ها می شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی