نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت ذوب آهن این تیم می تواند در جمع مدعیان فصل آینده قرار بگیرد.

مربع مدعیان قهرمانی لیگ شکل گرفت

به گزارش خبرورزشی، حضور قلعه نویی در اصفهان می تواند این تیم را تبدیل به یکی از چهار مدعی جدی قهرمانی در لیگ هفدهم کند.
با توجه به شرایط تیم ها برای فصل جدید به نظر می رسد پرسپولیس، استقلال، سپاهان و ذوب آهن چهار مدعی جدی برای فصل جدید باشند.
پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی با برانکو ایوانکوویچ بی تردید در لیگ هفدهم نیز یکی از تیم های مدعی خواهد بود. پرسپولیس لیگ پانزدهم را در رتبه دوم به پایان برده بود و این فصل نیز مقتدرانه قهمران لیگ شد از طرفی بدنه اصلی این تیم برای فصل جدید دست نخورده و این تیم با حضور نفرات فعلی و اضافه شدن چند خرید جدید در فصل جدید می تواند از تیم های مدعی لیگ باشد.
یکی دیگر از تیم هایی که می تواند از مدعیان فصل آینده باشد استقلال است که در فصلی که گذشت در رتبه دوم قرار گرفته بود. با وجود نتایج ضعیف در نیم فصل اول لیگ شانزدهم استقلال در نیم فصل دوم اوج گرفت و بیش از هر تیم دیگری امتیاز کسب کرد. استقلال در حال حاضر تعدادی از بهترین بازیکنان جوان فوتبال ایران را در اختیار دارد و با اضافه شدن نفرات جدید به ترکیب این تیم آبی پوشان می توانند برای فصل آینده یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ باشند.
اما یکی دیگر از تیم هایی که به واسطه نیمکت و بازیکنانش می تواند از مدعیان لیگ هفدهم باشد سپاهان زلاتکو کرانچار است که به اعتقاد خیلی ها با حضور مربی کروات احیا شده است. سپاهان که در حال حاضر نیز بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد تا کنون اقدام به جذب بازیکنانی مانند عزت پورقاز و ساسان انصاری کرده و تا پایان نقل و انتقالات نیز چند بازیکن مطرح دیگر به این تیم اضافه خواهند شد. سپاهان می تواند در لیگ هفدهم دوران درخشان گذشته چند سال اخیر را دوباره برای هواداران خود زنده کند.
اما مربع مدعیان قهرمانی فصل آینده با ذوب آهن تکمیل می شود. ذوب آهن امروز موفق شد با پرافتخار ترین مربی لیگ برتر قرارداد امضا کند. مربی که به خوبی با فضای رقابت در لیگ برتر آشنایی دارد و با توجه به تجربه حضور در تراکتور برنامه اساسی را برای تبدیل کردن ذوب آهن به یکی از مدعیان لیگ در دستور کار قرار می دهد. ذوب آهن با یحیی گل محمدی یکی از مدعیان جدی لیگ بود و حالا با قلعه نویی می تواند در لیگ هفدهم حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.
اما یکی از مدعیان کلاسیک سال های گذشته در مربع مدعیان قهرمانی لیگ هفدهم جایی ندارد تراکتور است تیمی که به دلیل محرومیت فیفا و مشکلاتی که برای جذب بازیکنان جدید دارد شرایط خوبی برای قرار گرفتن در جمع مدعیان فصل آینده را ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی