نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شكایت آنتونی گولتس از باشگاه پرسپولیس به فیفا به قدری عجیب به نظر می‌رسد كه تمام محاسبات را به هم می‌زند.

رقم واقعی چقدر بود؟ كجا شكایت كردید؟

به گزارش خبرورزشی، این بازیكن كه فصل قبل راهی باشگاه پرسپولیس شده بود، دردسرهای زیادی برای سرخپوشان داشت. اول اینكه باشگاه مجبور شد برای جذب این بازیكن، سهمیه خارجی – آسیایی خود را پر كند زیرا آنتونی گولتس كروات – استرالیایی بود و عجیبتر اینكه طبق ادعای مدیران باشگاه پرسپولیس، او را با اصرار شدید برانكو ایوانكویچ سرمربی كروات تیم جذب كردند و در ثانی حدود 100 هزار دلار به باشگاه شریف تیراسپول مولداوی برای دریافت رضایتنامه و حدود 100 هزار دلار نیز به خود این بازیكن به عنوان پیشپرداخت دادهاند.

وقتی گولتس از ایران رفت، مدیران باشگاه پرسپولیس در مصاحبههای مختلف عنوان كردند در همه مراجع قضایی از این بازیكن شكایت كردهاند و در واقع پرسپولیس شاكی است كه چرا پس از گذشت 4، 5 هفته از لیگ، گولتس به كشورش رفته و دیگر به پرسپولیس برنمیگردد اما رأی اولیه فیفا، كاملاً علیه باشگاه پرسپولیس است و این باشگاه باید چیزی در حدود یك میلیارد و 200 میلیون تومان به گولتس به عنوان جریمه پرداخت كند! حالا مشخص نیست چطور مدیران باشگاه پرسپولیس از این بازیكن شكایت كردهاند كه رأی فیفا به سود گولتس بوده و عجیبتر اینكه به جای 660 دلار گنجانده شده در رقم قرارداد این بازیكن، باشگاه باید دو برابر این رقم یعنی حدود یك میلیارد و 200 میلیون به گولتس بپردازد. در این پرونده، چند سؤال بزرگ باقی میماند كه امیدواریم به آن پاسخ داده شود:

یك) به حضور این بازیكن كه از نظر بدنی نیز آمادگی نداشت و قبل از هر بازی از كادر فنی درخواست میكرد نامش را از لیست بازیكنان خارج كند، چه نیازی بود كه بابت جذب او، آن همه جنجال درست شد؟

دو) قرارداد واقعی و شفاف گولتس با پرسپولیس چقدر است؟

سه) باشگاه پرسپولیس دقیقاً در كدام مراجع علیه این بازیكن اقامه دعوی كرده و موضوع تا كجا پیش رفته كه فیفا در اولین رأی خود، همه چیز را به سود گولتس خواند؟

چهار) امروز چه كسی باید جوابگوی یك شكایت بینالمللی و جدید دیگر علیه پرسپولیس باشد؟

پنج) در نهایت، این پرونده چطور پیش میرود؟ آیا باشگاه پرسپولیس توانایی برگرداندن رأی به سود خود را دارد؟

شش) اگر پرسپولیس در نهایت و پس از كشیده شدن كار به دادگاه CAS باز هم بازنده بود، منبع پرداخت این قرارداد كه بیش از یك میلیارد و 200 میلیون عنوان شده، كجاست؟ 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی