۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

درادامه روز دوم از رقابتهای کاراته قهرمانی رده های سنی آسیا تیم کشورمان به سه مدال طلا، یک نقره و یک برنز دیگر دست پیدا کرد.

خواهران واحدی و محمد زاده طلایی های ایران درآسیا

به گزارش خبرورزشی ، رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا که از روز گذشته در آستانه قزاقستان آغاز شده با درخشش نمایندگان کشورمان تداوم دارد . در وزن ۶۸- کیلوگرم رده زیر ۲۱ سال شقایق واحدی پس از برتری مقابل نماینده قزاقستان با نتیجه ۵ بر یک و اردن با حساب یک بر صفر، راهی دیدار نهایی شد و در این مرحله هم ۵ بر ۴ ژاپن را شکست داد و طلا گرفت. 
در وزن ۶۸+ کیلوگرم شبنم واحدی در فینال مقابل کاراته کایی از ازبکستان قرار گرفت و با نتیجه یک بر صفر برنده شد و طلا گرفت . واحدی پس از برتری مقابل نمایندگان هند و ژاپن به فینال راه پیدا کرده بود. 
همچنین الیاس محمدزاده در وزن در وزن ۷۵- کیلوگرم بعد از صعود به دیدار پایانی که با غلبه بر عراق با نتیجه ۹ بر صفر و قرقیزستان با نتیجه ۵ بر ۳ همراه شده بود، در دیدار نهایی هم  قزاقستان را شکست داد و به مدال طلا دست پیدا کرد.
مهدی قراری زاده در وزن ۸۴- کیلوگرم درفینال ۳ بر۲ به نماینده عربستان باخت و نقره گرفت . قراری زاده پس از دو پیروزی مقابل کاراته کاهای ازبکستان و چین به فینال رسیده بود . صالح واحدی هم دیدار نهایی وزن ۸۴+ کیلوگرم را به کاراته کای دیگری از عربستان با نتیجه ۳ بر۲ واگذار کرد و نقره گرفت . این کاراته کا با برتری مقابل کاراته کاهای قزاقستان و ژاپن به دیدار نهایی راه پیدا کرده بود. 
در وزن ۶۷- کیلوگرم امید، امیرحسین سهرابی ابتدا نماینده عراق را ۸ بر صفر برد، سپس برابر ژاپن ۶ بر صفر نتیجه را واگذار کرد و در جدول شانس مجدد مقابل حریفی از اردن ۵ بر ۳ پیروز شد و برنز گرفت.
تیم های اعزامی کشورمان تاکنون توسط شقایق و شبنم واحدی، الیاس محمدزاده، کاتای تیمی دختران آرزو لونجی، محدثه نائیجی و ستاره خاکپور، کاتای تیمی پسران پویا حبیبی، مهدی رضایی محمدمهدی شجاعی ، فاطمه صادقی، آویشن باقری ، مهدی رحیمی نژاد، حدیث جمال، حسین خدری، عرفان داودی، کامران بصیری، محمدرضا مرادی، سید علی کریمی، باربد صداقت و فاطمه سعادتی ۱۶ مدال طلا،  مهدی قراری زاده، صالح اباذری، امیربهادرتدین، سارا بهمن یار، مجیدنیکوهمت ، سید مجیدوکیلی، لیلابرجعلی و مینا یوسفی هشت مدال نقره، زینب السادات حسینی، احمد رضا محمودی، حدیث طالبی، مبینا حیدری، امیرحسین بیگدلی، علی مسکینی، امیرحسین سهرابی و پوریا اقدسی ۹ مدال برنز کسب کرده اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی