نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حضور دو بازیكن ایرانی در جمع خریدهای تابستانی باشگاه‌های حاضر در ژوپیرلیگ بلژیك باعث شد تا در هفته‌ها و ماه‌های گذشته توجه رسانه‌های این كشور به فوتبال ایران و ستاره‌های آن بیشتر از همیشه شود به خصوص كه تیم ملی ایران به عنوان دومین تیم بعد از برزیل و اولین تیم از قاره آسیا صعود زودهنگامی به جام جهانی‌ 2018 روسیه داشت.

غیبت كاوه رضایی در فهرست كی‌روش عجیب است

به گزارش خبرورزشی، اتفاقی كه برای اولین بار رخ داد و باعث شد با صعود بلژیك به عنوان اولین تیم اروپایی به جام جهانی، توجهات نسبت به ایرانیهای حاضر در ژوپیرلیگ بیشتر شود و نفراتی مثل رامین رضاییان و كاوه رضایی در كانون اخبار قرار بگیرند به خصوص ستاره فصل گذشته استقلال كه با وجود درخشش در تركیب شارلوا و صدرنشینی با این تیم در بلژیك به تیم ملی ایران دعوت نشده است.

كاوه رضایی در كمتر از سه ماه توانست به یكی از چهرههای كلیدی و در عین حال محبوب طرفداران شارلوا تبدیل شود. مهاجمی كه با رسیدن به تركیب اصلی نقش به سزایی در ثبت پنج برد متوالی این تیم كوچك اما قدیمی در ژوپیرلیگ داشت به خصوص در بازی آخر قبل از فرارسیدن بازیهای ملی كه با دو گل زمینه برد 3 بر 2 شارلوا و پنجمین برد متوالی را فراهم كرد تا فلوسین ماتزو، سرمربی تیم با تمجید از پیشرفت خیرهكننده كاوه، ستاره ایرانی را جادوگر جدید خود بنامد. این مربی با بیان اینكه رضایی هفته به هفته در تركیب تیم جا افتاد و حالا با تواناییهای فنی تفاوتها را در خط حمله رقم زده است، از این ستاره ایرانی به عنوان بهترین خرید تابستانی باشگاه نام برد تا همین اظهارات توجه رسانهها به مهاجم شماره 9 ایرانی را بیش از پیش به خود جلب كند.

***

سایت ووتهبال و Rtfe بلژیك در گزارشی پیرامون صعود بلژیك به عنوان اولین تیم اروپایی به جام جهانی 2018 كه بعد از برد ۲ بر یک چند روز قبل این تیم نهایی شد، به بررسی تیمهای صعود كرده به روسیه پرداخت كه در بخش تیم ملی ایران با اشاره به ورود دو ستاره از فوتبال این كشور به ژوپیرلیگ نوشت: «رامین رضاییان، مدافع راست اوستنده در تركیب تیم ملی ایران جایگاهی ثابت در اختیار دارد كه با توجه به تواناییهای او چندان هم دور از ذهن نبود اما تعجب بزرگ اینجاست كه كارلوس كیروش با آن هوش سرشار در شناسایی پدیدهها چرا توجهی به كاوه رضایی و درخشش او در اولین تجربه اروپایی در تیم شارلوا ندارد. مسلماً این علامت سؤال بزرگی در ذهن طرفداران گلزن اول شارلووا در این فصل خواهد بود و باید دید كجسلیقگی سرمربی تیم ملی ایران در قبال این بازیكن جوان و آیندهدار كی به پایان خواهد رسید».

***

رسانههای بلژیكی در حالی به تمجید از تواناییهای ستاره سابق استقلال پرداخته و غیبت او در جمع ملیپوشان ایران را اتفاق عجیب قلمداد میكنند كه باید به كیروش با توجه به مهرههایی كه در خط حمله تیم ملی در اختیار دارد، در قبال تصمیمات اتخاذ شده برای عدم دعوت كاوه رضایی هم حق داد؛ گرچه برخی نزدیكان به تیم ملی مدعی هستند پیرمرد پرتغالی با زیر نظر داشتن عملكرد كاوه در شارلوا هیچ بعید نیست برای مرحله نهایی جام جهانی دوباره از رضایی كه در مقطعی به اردوی تیم ملی دعوت و به بازی هم گرفته شد، دعوت به عمل بیاورد.

 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی