نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در اتفاقی جالب طرفداران باشگاه مارسی نیز به عنوان حامی طرفدار کتک خورده از پاتریس اورا خواستار حفظ احترام در فوتبال شدند.

عکس| کونگ فوی دردسرساز ستاره های فرانسه

به گزارش خبرورزشی، اواخر هفته گذشته اتفاقی رقابت های یورولیگ را تحت الشعاع خود قرار داد که همه طرفداران را یاد خاطره اریک کانتونا ستاره سابق منچستریونایتد در لیگ جزیره انداخت. لگد پرت کردن از شماره 7 شیاطین سرخ در آن روزها به یکی از طرفداران در سکوهای ورزشگاه که هنوز هم جزو پربیننده ترین تصاویر محسوب می شود.
 
 
این بار اما نوبت به یک ستاره سرشناس دیگر از فوتبال فرانسه رسید تا بعد از دو دهه دوباره آن خاطرات تلخ را تکرار کند آن هم در روزهایی که یوفا با سر دادن شعار "احترام" در تمام رقابت ها سعی در مبارزه با بداخلاقی و خشونت دارد. اورا که درست مثل کانتونا با پرت کردن لگدی بلند به طرفدار حاضر در ورزشگاه زمینه اخراجش از زمین و متعاقب آن از باشگاه المپیک مارسی را فراهم کرد باعث شد تا رسانه ها در این چند روز مدام به ماجرای کونگ فوی دردسرساز ستاره های فرانسه بپردازند.
جالب این که هواداران باشگاه مارسی روز یکشنبه در ورزشگاه ولودروم با در دست داشتن بنرهای متفاوت نه تنها هیچ حمایتی از ستاره سرشناس خود انجام ندادند بلکه حامی طرفدار کتک خورده از پاتریس اورا شدند تا به این ترتیب نشان بدهند تحت هر شرایطی انتظار احترام متقابل در زمین های فوتبال هستند. حرکتی که بازتاب گسترده ای در سطح رسانه های دنیا داشت تا آبروی باشگاه فرانسوی بیشتر از این خدشه دار نشود.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی