نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرار بود دیدار مقابل تیم ملی پاناما برای ما حکم محک خوردن مقابل یکی از تیم های حاضر در جام جهانی را داشته باشد اما در حقیقت تیم ملی شب گذشته مقابل تیم منتخب لیگ این کشور به میدان رفت.

برزیل با نیمار و ویلیان مقابل ژاپن، پاناما با تیم دوم مقابل ایران

به گزارش خبرورزشی، پس از دیدار با روسیه برگزاری دیدار دوستانه با تیمی همچون پاناما به نوعی بازگشت به عقب بود و تنها دلخوشی فوتبال ایران صعود پاناما به جام جهانی بود و اینکه تیم ملی در خاک اتریش مقابل یکی از صعود کنندگان به جام جهانی 2018 به میدان می رود اما پاناما رسما با ترکیبی از ذخیره های خود مقابل ایران قرار گرفت.
پاناما در آخرین دیدار خود در مقدماتی جام جهانی مقابل تیم قدرتمند کاستاریکا با نتیجه 2 بر یک به بر تری رسیده بود اما از آن تیم تنها یک بازیکن شب گذشته مقابل ایران بازی کرد؛ گابریل تورس مهاجم پانامایی ها. در چنین شرایطی چطور می توان گفت تیم ملی مقابل یکی از تیم های حاضر در جام جهانی محک خورده است؟ تدارک اردو برای اتریش با کلی هزینه و پرداخت 100 هزار دلار به پانامایی ها در نهایت به اینجا ختم شد که ایران را رسما فریب دادند و با تیم دوم خود در زمین حاضر شدند. همین پاناما به زودی در دیداری دوستانه به مصاف ولز خواهد رفت در حالی که با تمام قوا و با نفرات اصلی خود مقابل ولز قرار می گیرد اما ظاهرا حساب کار ایران همیشه جداست. چطور می شود 100 هزار دلار به آنها پرداخت کنیم و این شرط که باید با تیم اولشان مقابل ایران قرار بگیرند را لحاظ نکنیم. این موضوع یک امر طبیعی در فوتبال دنیاست که انگار شامل حال ما نمی شود و فدراسیون فوتبال نیز پیگیری دقیقی در این زمینه انجام نمی دهد.
برزیل با تمام قوا مقابل ژاپن
ترکیب تیم ملی برزیل مقابل ژاپن در حالی مشخص شده که تمام بازیکنان اصلی این تیم مقابل تیم آسیایی به میدان می روند. در حقیقت این مهم ترین تفاوت ما با تیم هایی همچون ژاپن و کره جنوبی در زمان برگزاری دیدارهای دوستانه است. تیمی همچون برزیل با نیمار، ژسوس، ویلیان، تیاگو سیلوا، مارسلو و تمام نفرات کلیدی خود به مصاف ژاپن می رود و تیم ملی پاناما مقابل ایران تیم دوم خود را به زمین می فرستد. ژاپنی ها با پیگیری های خود کاری می کنند که برزیل لحظه ای به این فکر نکند که تیم دوم خود را روانه میدان کند اما ما با اینکه رقم قابل توجهی را به پانامایی ها پرداخت کردیم شانس قرار گرفتن مقابل تیم اصلی آنها را پیدا نکردیم.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی