نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شايد باوركردني نباشد. اينكه كارلوس كي‌روش بازي اسپانيا و پرتغال را از برنامه‌هاي تيم ملي خارج كرده است.

كی‌روش بی‌خيال رونالدو و ستاره‌های اسپانيا شد!

به گزارش خبرورزشی، يعني خود او به اين دو تيم فكر ميكند و قبل از جام جهاني نقشه رودررويي با آنها را ميكشد ولي بازيكنان تيم ملي اجازه ندارند به اسپانيا و پرتغال فكر كنند. وقتي اين مسئله را با يكي از بازيكنان تيم ملي در ميان ميگذاريم، مكثي ميكند و اينطور جوابمان را ميدهد: «در جام جهاني قبلي هم دقيقاً همينطور بود. وقتي ما با آرژانتين همگروه شديم، كارلوس كيروش تا جام جهاني يك بار هم براي ما درباره تقابل با اين تيم حرف نزد. خيليها فكر ميكردند ما هر موقع تمرين ميكنيم، به رودررويي با آرژانتين فكر ميكنيم و تمريناتمان بر آن اساس است. بعد از بازي هم وقتي آنطور ستارههاي آرژانتين را مهار كرديم، ميگفتند كيروش و تيم ملي يك سال روي اين بازي كار كردند ولي واقعيت اين نبود.» او ادامه ميدهد: «در اولين جلسه تمريني بعد از قرعهكشي، كيروش به ما گفت هدف اصلي ما بازي با نيجريه است. يعني او بيشتر درباره اين تيم حرف ميزد و ميگفت اين بازي براي ما فينال است و بايد از آنها امتياز بگيريم.»

حالا مراكش هم حكم نيجريه را دارد. كارلوس كيروش از دستور كار بازيكنان، جدال با رونالدو و ستارههاي اسپانيا را خارج كرده و فقط ميگويد مراكش؛ مصداق آن هم جملهاي بود كه در 90 گفت: «بازي با مراكش، حكم فينال جام جهاني را براي ما دارد.» او از همين حالا آناليز دقيق مراكش را آغاز کرده و قصد دارد بازيكنان اين تيم را تكتك، به صورت دقيق همراه با دستيارانش آناليز كند. در كنار اين، كيروش و دستيارانش به بازي اسپانيا و پرتغال فكر ميكنند و آناليزها را انجام ميدهند. آن بازيكن تيم ملي ميگويد: «شايد باورتان نشود، تازه بعد از بازي با نيجريه بود كه كيروش گفت از حالا به بعد كار ما براي بازي با آرژانتين شروع ميشود. تنها چند روز بين دو مسابقه زمان بود. آناليزها ولي خيلي دقيق صورت گرفته بود و باعث شد ما در زمين چنين عملكردي داشته باشيم.»

بدين ترتيب، بعد از بازي با مراكش، كيروش تازه آناليزها را براي مليپوشان تشريح ميكند و تا آن زمان بازيكنان اجازه ندارند نه به بازي با اسپانيا فكر كنند و نه به پرتغال. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی