نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
افتتاح رستوران جدید لوئیس سوارس در بارسلونا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لوئیس سوارس هم رستوران افتتاح کرده و یکی از مزیت‌های این رستوران قیمت مناسب غذاهای آن است.

خبرورزشی - لوئیس سوارس، ستاره اروگوئهای بارسلونا هم همانند بسیاری از فوتبالیستهای دیگر تصمیم گرفته با سرمایه خودش یک رستوران افتتاح کند.

به همین مناسبت و در حوالی تعطیلات کریسمس خبرنگار نشریه «سان» به بارسلونا سفر کرده و سری به رستوران «چالیتو» (Chalito) که در خیابان «رامبلا» در قلب این شهر واقع شده، زده است.

افتتاح رستوران لوئیس سوارس

در ابتدای ورود به این رستوران متوجه حال و هوای آمریکای لاتین خواهید شد و غذاهای این رستوران به سبک لاتین پخت میشود. در واقع پس از مراجعه به این رستوران باید انتظار داشته باشید شما را «الگوردو» (به معنای چاق) صدا بزنند! در حقیقت بشقابهای غذای این رستوران آنقدر بزرگ است که بیش از اینکه مناسب پپ گواردیولا یا لوئیس انریکه باشد به درد بیگ سم (سم الردایس) بخورد!

پیتزاهای رستوران لوئیس سوارس به خوشطعمی پیتزاهای ایتالیایی و فراتر از انتظار در یک رستوران با اصالت آمریکای جنوبی است. یکی دیگر از غذاهای مخصوص رستوران چالیتو «بیف دِچوریتسو» است که میتوان گفت به نوعی به پیتزا نزدیک است فقط به جای خمیر پیتزا از مرغ در آن استفاده شده.

افتتاح رستوران لوئیس سوارس

یکی دیگر از مواردی که چالیتو را برجسته میکند دسرهای خانگی و خوشمزه آن است. بهترین اتفاق در این رستوران هم این است که حتماً نباید یک فوتبالیست مطرح و پولدار باشید که از عهده غذا خوردن در چالیتو بربیایید و لوئیس سوارس رستورانی برای همه مردم افتتاح کرده است که غذاهای آن قیمتهای خوبی دارد.

افتتاح رستوران لوئیس سوارس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی