نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال تهران در تلاش است براي تعطيلات نيم‌فصل، «الحاجي گرو» را جذب كند. وينفرد شفر علاقه زيادي به اين بازيكن دارد و از مسئولان استقلال خواسته زمينه را براي حضور اين بازيكن در باشگاه فراهم كنند.

به گزارش خبرورزشی، گرو به لحاظ آماري عملكرد موفقي در خط حمله استرسوندس سوئد، تيم سامان قدوس نداشته ولي سوئديها ميگويند او بازيكن خوبي است و با توجه به فيزيك خوبي كه دارد، ميتواند در ايران موفق باشد. 
باشگاه استرسوندس احتمالاً چند بازيكن خود را در ژانويه به فروش ميرساند كه گرو و سامان قدوس از جمله آنها هستند. قدوس كه با پيشنهادات خارجي روبهروست و قيمت فروش او هم بالاست. گرو اما به مراتب قيمت پایينتري دارد چراكه در حد و اندازههاي سامان نيست. استقلاليها مذاكراتي را اخيراً با باشگاه استرسوندس داشتند اما ظاهراً متوجه شدهاند نميتوانند اين بازيكن را جذب كنند. سوئديها براي فروش اين بازيكن رقمي بسيار بالا درخواست كردهاند كه استقلاليها توان پرداخت آن را ندارند. باشگاه استرسوندس كلاً به گرانفروشي در سوئد معروف است و بازيكنان جوان و مستعدش را با قيمتهاي بالايي ميفروشد. همين حالا چند باشگاه مشغول چانهزني با آنها هستند تا قيمت سامان قدوس را پايين بياورند ولي رئيس باشگاه استرسوندس هنوز اين مسئله را نپذيرفته است. 
در همين حال شنيده ميشود استرسوندس براي صدور رضايتنامه الحاجي گرو رقمي نزديك به ۵ ميليون كرون (حدود ۵۰۰ هزار دلار) از استقلاليها درخواست كرده. البته هنوز هيچيك از مسئولان استقلال اين رقم را تأييد نكردهاند. اين باشگاه اگر بخواهد گرو را جذب كند، بايد علاوه بر اين، قراردادي هم با گرو امضا كند و پول نسبتاً بالايي به اين بازيكن هم پرداخت كند. به همين خاطر قرارداد با گرو براي استقلال سنگين آب ميخورد.  
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی