نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برانکو هفته هاست در مورد تیم ملی و کی روش خوب صحبت می کند. دیگر از صحبت های انتقادی او خبری نیست و گفته با تیم مای نهایت همکاری را انجام می دهد و در اولین هفته به همه ملی پوشان اجازه حضور در تمرینات ریکاوری تیم ملی را داد. برانکو برای اینکه حسن نیتش را به کی روش تمام و کمال ثابت کند گفته مارکو – مربی بدنساز پرسپولیس را هم به اردوی تیم ملی می فرستد تا چیز تازه ای یاد بگیرد.

دومین توصیه به برانکو / در مورد استقلال حرف نزن

به گزارش خبر ورزشی، تغییر 180 درجه ای برانکو به خاطر توصیه ای بود که به او شده. شاید از سوی مدیریت باشگاه و شاید هم از سوی وزارت ورزش و جوانان. 
دومین توصیه به برانکو صحبت نکردن در مورد استقلال است. 
برانکو چند روز پیش گفته بود چرا کمیته انضباطی چپاروف را محروم نکرد و کمیته انضباطی بعد از مصاحبه برانکو بود که رای به محرومیت این بازیکن ازبک داد و این مصاحبه حواشی زیادی را به همرا داشت. 
دیروز افتخاری – مدیر عامل باشگاه استقلال در مصاحبه اش گفته به طاهری زنگ می زند و از او می خواهد به اعضای باشگاهش تذکر بدهد که در مورد استقلال حرف نزنند و گویی هم این کار را کرده است. 
دومین توصیه به برانکو این است که در مورد استقلال حرف نزن... به نظر می رسد برانکو این توصیه را هم گوش خواهد کرد چون جنگ نکردن با کی روش و حرف نزدن در مورد استقلال به سود اوست و موجب می شود بیشتر به پرسپولیس فکر کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی