۰
یکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در پایان بخش انفرادی مسابقات شمشیربازی جام جهانی ستلایت ۲ نماینده ایران موفق به کسب مدال طلا و برنز شدند.

۲ مدال شمشیربازان در گرجستان

به گزارش خبرورزشی، رقابتهای شمشیربازی جام جهانی ستلایت به میزبانی تفلیس گرجستان امروز (یکشنبه) در بخش انفرادی با حضور 45 شمشیرباز از 12 کشور آغاز شد.
تیم ملی سابر کشورمان با 4 نماینده ( علی پاکدامن، محمد رهبری، محمد فتوحی و نیما زاهدی) با هدایت پیمان فخری در این رقابت شرکت کردند.

نیما زاهدی در بازیهای گروهی با پیروزی مقابل نمایندگان آمریکا، شیلی، بلاروس، قزاقستان و شکست برابر شمشیرباز گرجستانی به جدول 32 نفره صعود کرد.  در این مرحله حریف گرجستانی خود را شکست داد و در گام آخر (جدول 16نفره) بازی را مقابل محمد فتوحی 15 بر 13 واگذار کرد و به مقام یازدهم رسید.

محمد فتوحی نیز با  شکست حریفانی از گرجستان، هنگ کنگ، آذربایجان و ترکیه از مرحله مقدماتی صعود کرد. در جدول حذفی با شکست شمشیرباز هنگ کنگی و  نیما زاهدی از ایران وارد جدول هشت نفره شد و در نهایت در مرحله بعد مقابل علی پاکدامن شکست خورد و مقام ششم را از آن خود کرد.

 علی پاکدامن، دیگر نماینده شایسته کشورمان در مرحله گروهی با شکست حریفانى از کشورهای بلاروس ،گرجستان، امریکا،هنگ کنگ و آذربایجان به مرحله بعد صعود کرد و در گام بعدی با برتری مقابل نمایندگان قزاقستان،بلاروس و ایران به جمع 4 شمشیر باز برتر مسابقات راه پیدا کرد. پاکدامن در آخرین رقابت خود با قبول شکست مقابل بازدادزه حریف قدرتمند گرجستانى با نتیجه 13 بر 15 به مقام  سوم دست یافت.

 محمد رهبری، آخرین نماینده ایران با شکست شمشیربازانی از گرجستان، بلاروس ، آذربایجان و  شیلی در دور مقدماتی موفق به صعود به جدول حذفی رقابتها شد. پاکدامن در مرحله بعد حریفانی از گرجستان هنگ کنگ و بلاروس را شکست داد و در مسابقه نهایی بازدادزه گرجستانی دارنده چندین مدال جهانی و اروپایی را با نتیجه 15 بر 14 شکست داد و به مدال  طلا دست پیدا یافت.

 رقابتهای جام جهانی ستلایت از سری مسابقات دارای ردهبندی فدراسیون جهانی اس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی