نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع کروات سابق پرسپولیس گفت: زمانی که در پرسپولیس بودم نمی‌دانستم شب‌ها باید کجا بخوابم!

گولچ:در پرسپولیس نمی‌دانستم شب‌ها کجا بخوابم!

به گزارش خبرورزشی، به نقل از سایت سیدنی، آنتونی گولچ یکی از بازیکنان خارجی بود که با امیدواری زیاد به فوتبال ایران آمد و با پرسپولیس قرارداد بست اما در این تیم بازی نکرد و جدایی زودهنگامی هم از جمع سرخپوشان داشت.

آنتونی گولچ درباره حضور کوتاه مدت خود در فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس گفت: من قبل از اینکه به ایران بیایم در فوتبال مولداوی و تیم شریف بازی میکردم و بعد از رفتن سرمربی ما هم از این تیم جدا شدیم و من هم قرار بود به فوتبال کره بروم و وسایلم را هم جمع کردم ولی ناگهان به ما گفته شد که باید به ایران بروم چون سران باشگاه من را با قیمت بیشتری به تیم پرسپولیس فروخته بودند. راه برگشتی نداشتم چون تیم قبلی من را نمی خواست و نمیتوانستم فسخ قرارداد کنم و مجبور بودم به ایران بروم.

او ادامه داد: به من گفته شد که پرسپولیس ۴۰ میلیون هوادار دارد و یکی از تیمهای بزرگ آسیا است. البته اغراق هم نبود و من همان روزهای اول تماشاگران زیادی در اطراف باشگاه دیدم و فهمیدم به چه تیم بزرگی آمدهام ولی اوضاع خوب پیش نرفت. در ابتدا مشکل ویزا پیدا کردم ومدارکم به موقع به دست باشگاه پرسپولیس نرسید. آپارتمانی هم که باشگاه قولش را داده بود به ما ندادند و هر یک بار مجبور بودیم به جای دیگری نقل مکان کنیم. نمیدانستم که آیندهام چطور است و شبها قرار است کجا بخوابم.

این بازیکن در ادامه گفت: به بیماری عجیبی هم دچار شده بودم. به این فکر میکردم که به کشورم برگردم. توانایی انجام کاری را نداشتم. باشگاه هیچ توجهی به من نکرد و اصلا سراغ من را نمیگرفتند و وضعیت من را بررسی نمیکردند و سه ماه هم بود به من حقوق نداده بودند. مجبور شدم به سفارت بروم چون طبق قانون فیفا اگر بازیکن خارجی تا سه ماه حقوق نگیرد و بازی نکند میتواند به بازگشت به کشورش اقدام کند.

آنتونی گولچ در حال حاضر در تیم مارینرز در فوتبال استرالیا بازی میکند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی