نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یشکسوت باشگاه استقلال گفت: اصطلاح دربی‌باز بودن یک بازیکن را قبول ندارم و هر بازیکنی که به لحاظ روحی و روانی آماده‌تر باشد قطعا عملکرد بهتری خواهد داشت.

بازیکنان استقلال نشان دادن که کری خوانی به حرف نیست

به گزارش خبرورزشی،پیروز قربانی در ارتباط با دربی ۸۶ اظهار داشت: گفته میشود این بازی با تمام بازیهای لیگ فرق دارد و واقعا هم همینطور است. نباید به جایگاه دو تیم در جدول نگاه کنیم و دربیها تحت تاثیر مسائل روحی و روانی هستند. در بازی فردا چون سرمربی 2 تیم خارجی هستند به نظرم بازی فنیتر باشد.

وی ادامه داد: استقلال در هفتههای اخیر خیلی خوب کار کرده و شرایط مطلوبی دارد و نقش مربی برای آماده سازی بازیکنان در این دیدار خیلی اهمیت دارد.
پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان استقلال "دربیباز" هستند عنوان کرد: این اصطلاحات را قبول ندارم. هر بازیکنی که به لحاظ روحی و روانی آمادهتر باشد قطعا عملکرد بهتری خواهد داشت چون این بازی به دلیل حضور تماشگران فارغ از مسائل فنی، حساسیت بالایی دارد.
قربانی در خصوص اینکه از واکنش دروازهبان استقلال پس از محرومیت از دربی ناراحت شده، تصریح کرد: هیچ وقت در مورد این موضوع صحبتی نکردم و اتفاقا واکنش حسینی کاملا طبیعی بود. این موضوع نشان میدهد این بازیکنان چقدر به لحاظ روحی آماده دربی بود و از اینکه محروم شده چقدر ناراحت است.
وی در مورد کریخوانیهای قبل از دربی گفت: بازیکنان استقلال نشان دادن که کری خوانی به حرف نیست و در میدان عمل باید خود را نشان داد و از این رفتار آنها خوشم آمد.
پیشکسوت استقلال در مورد محبوبیتش پس از به ثمر رساندن گل در دربی اظهار داشت: هواداران استقلال به من لطف داشتند ضمن اینکه تاکنون از سوی هواداران پرسپولیس کوچکترین بی احترامی به من نشده است. ما باید یادبگیریم به هواداران روی سکو احترام بگذاریم و اگر اتفاقی هم میافتد قطعا بازیکن حرکت تحریکآمیزی نشان داده که منجر به واکنش هواداران میشود. کریم باقری در بین استقلالیها از احترام زیادی برخوردار است و برخی بازیکنان استقلال هم در میان پرسپولیسیها محترم هستند. بازیکنان باید مراقب رفتار خودشان باشند و به هواداران احترام بگذارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی